عضو هیئت‌ رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: می‌خواهیم در پرونده بازی نیمه تمام شهرداری ساوه - شهروند ساری طوری رأی صادر کنیم که حق کسی خورده نشود.
کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مورد جلسه امروز هیئت‌رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در مورد دیدار نیمه‌تمام تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه گفت: امروز جلسه شنیدن اظهارات طرفین برگزار و بعد از آن جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

وی ادامه داد: قرار شد کارشناسان در مورد قطع شدن اسکوربورد نظر بدهند و به خاطر همین نتیجه جلسه هفته آینده اعلام خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال در واکنش به اینکه مسئولان تیم شهرداری ساوه‌ گفته‌اند رأی این پرونده باید پیش از هفته بیست‌وپنجم (جمعه) اعلام شود، خاطرنشان کرد: این مسئله موضوع مهمی است و نمی‌توانیم عجولانه در مورد آن تصمیم‌گیری شود. نباید خرابی اسکوربورد از این به بعد بهانه‌ای باشد برای نیمه تمام ماندن بازی‌های لیگ.

منصوری تصریح کرد: باید مشخص شود چرا تا ساعت ۱۴:۳۰ روز بازی اسکوربورد سالن سالم بوده اما یک ساعت بعد اسکوربورد خراب شده است. به خاطر پیچیدگی مسئله قرار شد تا هفته آینده رأی این پرونده صادر شود.

وی افزود: امروز به مدیرعامل شهرداری ساوه گفتیم فیلم بازی با شهروند ساری را به دست ما برساند که گفت از بازی فیلمی وجود ندارد البته ناظر بازی اعلام کرد که دیده از بازی فیلم‌برداری شده است. به خاطر این مسائل می‌خواهیم در این پرونده طوری رأی صادر کنیم که حق کسی خورده نشود،‌ به نوعی می‌خواهیم رأی «خدا - پیغمری» صادر کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سؤال که چه تدابیری وجود دارد تا دو هفته پایانی لیگ فوتسال پاک برگزار شود، اظهار داشت: این سؤال باید از آنهایی پرسیده شود که دنبال فوتبال ناپاک هستند و دستشان در تبانی‌های قدیم رو شده است. قرار شده در دو هفته پایانی تیم‌ها فیلم بازی‌های خود را به کمیته فوتسال بدهند و اگر تیمی این کار را انجام ندهد با کسر امتیاز روبه‌رو می‌شود.

منصوری یادآور شد: شما زمانی می‌دانید عوامل ناپاکی چه کسانی هستند اما نامی به زبان نمی‌آورید. آنهایی که واضح بی‌اخلاقی می‌کنند باید سر و کارشان با کمیته اخلاق باشد. در مجموع قرار شده برای بازی‌های دو هفته پایانی ناظری ویژه از طرف فدراسیون در سالن حضور پیدا کنند و همچنین با کمیته داوران هم هماهنگ شده برای بازی‌های حساس از داورهای قدرتمند استفاده شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )