سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: آرزوی همه ما این است که فوتسال پاک باشد و تمام تیم‌ها با مسائل غیرفوتسالی به دنبال نتیجه‌گیری نباشند.
محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برگزاری جلسه هیئت رئیسه فوتسال برای بررسی نیمه تمام ماندن بازی هفته پیش شهرداری ساوه و شهروند ساری به علت خرابی اسکوربورد سالن ساوه و عدم حضور تیم شهروند در نیمه دوم اظهار داشت: شنیده‌ام قرار شده نتیجه این جلسه به هفته آینده موکول شود که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. امیدوارم مسئولان حساسیت موضع را درک کنند و بدانند رأی این جلسه روی سرنوشت تیم‌ها تأثیر دارد.

وی ادامه داد: به خاطر حساسیت زیاد است که چند هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار می‌شود پس باید نتیجه این جلسه هم پیش از برگزاری بازی‌های روز جمعه اعلام شود. واقعاً سرنوشت چند تیم به این رأی بستگی دارد. خوشبختانه آدم‌های کم تجربه‌ای در جلسه هیئت رئیسه فوتسال حضور ندارند و امیدوارم شرایط را درک کنند.

خوراکچی تصریح کرد: قوانین فوتسال صراحتاً در این مورد وجود دارد. اسکوربورد یک وسیله الکترونیکی است که ممکن است هر لحظه خراب شود، اتفاقی که بارها در فوتسال ما رخ داده است. در مجموع معتقدم که رأی این جلسه باید به نفع ما باشد و با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شویم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه درباره اینکه آیا فکر می‌کند دوهفته پایانی لیگ برتر فوتسال «پاک» برگزار شود، گفت: آرزوی همه ما این است که فوتسال پاک باشد و تمام تیم‌ها با مسائل غیرفوتسالی به دنبال نتیجه‌گیری نباشند، چون در این صورت چوب این مسئله را همه ما خواهیم خورد. امیدوارم که مسائل غیراخلاقی نتایج را رقم نزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.