سرمربی تیم فوتسال پایاسازه تبریز معتقد است باید برای بازی‌های پایانی لیگ برتر در هر بازی ناظر وجود داشته باشد.
مجید زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی حساس روز جمعه پایاسازه و گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: می‌دانیم که روز جمعه بازی دشواری با گیتی‌پسند داریم، چرا که آنها برای قهرمانی و ما برای سقوط نکردن می‌جنگیم. خوشبختانه ما در تبریز و مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و خوب امتیاز می‌گیریم به همین خاطر خیلی امیدواریم که گیتی‌پسند را شکست دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتسال شاهد فوتسال پاک خواهیم بود، خاطرنشان کرد: لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، قبلاً با ۱۷ امتیاز می‌شد در لیگ ماند اما امسال تیم‌ها با داشتن ۲۵ امتیاز هم خطر سقوط را احساس می‌کنند. با این شرایط فکر نکنم در دو هفته آخر شاهد فوتسال ناپاک باشیم و حداقل در بازی روز جمعه ما با گیتی‌پسند این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه تبریز ادامه داد: امیدوارم لیگ در دو هفته پایانی پاک باشد و حتماًَ‌ این اتفاق رخ می‌دهد ولی باز هم برای اینکه هیچ حرف و حدیثی باقی نماند باید برای تمام بازی‌ها ناظر گذاشته شود.

زارعی در پاسخ به این سؤال که تیم پایاسازه چقدر برای ماندن در لیگ شانس دارد، گفت: شانس ما برای بقا نسبت به بقیه تیم‌ها کمتر است اما ناامید نیستیم. به نظر من بازی‌های این هفته تأثیر فراوانی در قهرمانی و سقوط تیم‌ها خواهد داشت، با این شرایط اگر ما و شهرداری ساوه این هفته امتیاز بدهیم ۱۰۰ درصد به لیگ یک سقوط می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.