مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من مرد بحران هستم و اختلاف بین امیر قلعه‌‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده را حل خواهم کرد.
بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات امروز امیر قلعه‌نویی علیه علی فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: از هر دو طرف خواهش کرده بودم که اگر صحبتی دارند، آن را رسانه‌ای نکنند. اختلافات در رسانه‌ها حل نمی‌شود و باید دو طرف در جلسه‌ای با هم رودررو نشسته و آن را حل کنند. در دنیا همه صلح می‌کنند و نباید محیط ورزش را هم این چنین خراب کنیم.

وی تصریح کرد: با قلعه‌نویی تماس می‌گیرم تا با حسن نیت، دیگر صحبتی علیه فتح‌الله‌زاده که سال‌ها با هم کار کرده‌اند، انجام ندهد. همچنین قصد دارم دو طرف را دعوت کنم تا در جلسه‌ای با هم صحبت کنند و اختلافات را پایان دهند.

افشارزاده در مورد اینکه این اتفاقات به ضرر استقلال خواهد بود، گفت: دقیقا همینطور است ولی من مرد بحران هستم و در دوره بحران کار می‌کنم. این گرفتاری‌ها را باید به گونه‌ای حل کنیم ولی امیدوارم خداوند به ما صبر دهد. 

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه هم قلعه‌نویی و هم فتح‌الله‌زاده با اظهارات خود سر استقلال منت می‌گذارند، گفت: هیچ منتی قرار نیست سر استقلال بگذاریم. من چه امروز چه فردا و چه زمانی که آخر فصل باشد، سر استقلال منتی نخواهم گذاشت. از اینکه در استقلال کار می‌کنم خوشحالم و هیچ زمانی هم برای این تیم منت نمی‌گذارم. در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی خواهم داشت به آنها می‌گویم که نباید سر استقلال منت بگذارند.

وی درباره زمان بازگشت کرار جاسم گفت: ظاهرا او درگیر کارهای تمدید پاسپورتش است و باید هر چه زودتر به ایران بازگردد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که مشکل پرداخت مطالبات توزی هافبک برزیلی استقلال به کجا رسید، گفت: در حال حل این مشکل هستیم و مانوسی‌فر کارهای لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.