مهاجم ساحل عاجی تیم فوتبال رم، تاکتیک‌های تدافعی بانوی پیر را دلیل عملکرد نه چندان مطلوب جالوروسی در استادیو المپیکو دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب تساوی یک بر یک رم و یوونتوس در پایتخت ایتالیا، هر دو گل بازی از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسید و به نظر ژروینیو این موضوع به دلیل تاکتیک‌های تدافعی بانوی پیر بوده که فضای حرکت را برای بازیکنان میزبان بسته بود.

ژروینیو در پایان بازی به شبکه تلویزیونی رم، گفت: ما در پایان بازی تنها توانستیم فضایی برای حرکات‌مان پیدا کنیم، زمانی که یوونتوس کمی بازتر بازی می‌کرد و میان خطوطش فاصله افتاد. برای حمله کردن شما باید فضای کافی داشته باشید. یوونتوس تیمی قدرتمند و نبرد با آن کار بسیار سختی است. اعضای این تیم ما را کامل می‌شناسند، توانایی‌های ما را می‌دانند و به همین دلیل فضاها را بستند تا مطمئن شوند که ما نمی‌توانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

مهاجم ساحل عاجی جالوروسی ادامه داد: یووه بازی محتاطانه‌ای را ارائه می‌کرد. این تیم منتظر بود تا ما به نیمه زمین‌اش برویم اما هیچ فضایی را برای حرکات‌مان خالی نمی‌گذاشت. ما در این بازی با یک سد دفاعی مستحکم روبه‌رو بودیم. در پایان بازی اما ما خطرناک ظاهر شدیم زمانی که با ضربات سر مانولاس و کیتا دروازه یووه را تهدید کردیم. با این حال انصاف این است که بگوییم بوفون هم شب نسبتاً آرامی را سپری کرد.

ژروینیو در پاسخ به این سؤال که آیا آمادگی جسمانی‌اش پس از پایان مأموریت ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقا اُفت کرده است یا خیر، عنوان کرد: من احساس خوبی دارم. زمانی که به رم برگشتم خستگی عملکرد را تحت تأثیر قرار داده بود اما اکنون فکر می‌کنم که دوباره روی فرم آمده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.