مربی تیم فوتبال بانوان ملوان می‌گوید: فدراسیون فوتبال فقط می‌خواهد خودش را به AFC خوب نشان دهد در صورتی که لیگ حرفه‌ای ندارد.
مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: به ما نه به صورت تلفنی و نه کتبی اطلاع ندادند که این بازی برگرار نمی‌شود. ما هزینه زیادی کردیم اما این بازی برگزار نمی‌شود. اگر آقای افشارزاده مدیرعامل باشگاه می‌گوید تیم‌داری برای بانوان سخت است پس باید به ملوان حق بدهد که اعتراض کنیم. چون باشگاه هزینه زیادی متحمل شده است. باید شفاها اعلام می‌کردند تا باشگاه متضرر نشود.

وی افزود: از وقتی این خبر را شنیدم کلافه شدم می‌توانستیم بازی خوبی با استقلال داشته باشیم اما فکر می‌کنم با لغو این بازی حق بانوان ضایع می‌شود. تبعیض تا کی؟ مگر همیشه حرف از برابری نمی‌زنیم. ما برابری نخواستیم. چطور برای مردان پول دارند اما برای بانوان ندارند. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید تدابیری بیندیشند که تیم‌هایی مانند ملوان که با بهترین شرایط تیم را پیش می‌برند متضرر نشوند.

مربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینکه پیش از این هم بازی تیمش مقابل جیرفت برگزار نشده بود عنوان کرد: ۱۵ میلیون تومان هزینه کردیم اما جیرفت انصراف داد. آیا سازمان لیگ این پول را برمی‌گرداند. دیروز هم که به تهران آمدیم مسئول بخش بانوان در سازمان لیگ می‌‌گوید می‌خواستید نیایید. به ما ارتباطی ندارد پول‌تان را هم از استقلال بگیرید. در صورتی که آنها ساعت ۱۴ به ما نامه زدند و گفتند به تهران نیایید. شاید بانوان ارزشی ندارند که به این صورت برخورد می‌کنند. با این رفتارها لیگ به قهقرا می‌رود.

سرمربی تیم سابق تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به اینکه هیچ کسی به صحبت‌های مربیان در آغاز فصل توجه نمی‌کند، تصریح کرد: سازمان لیگ بهتر است مسابقات بانوان را مانند سال ۸۷ با ۶ تیم برگزار کند در آن زمان نه کسی انصراف داد و نه هزینه‌ها بالا بود. مجبور نیستیم وقتی پول نداریم تیم بدهیم. در این صورت شخصیت تیم‌های شهرستانی هم خرد نمی‌شود. خانم جعفری سرمربی بم یکی از دوستان من است. بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می‌کنند اما تیم‌های دیگر حاضر نمی‌شوند مقابل این تیم بازی کنند. ما رقابت ناسالمی را شاهد هستیم.

ایراندوست افزود: فدراسیون فقط می‌خواهد بولتنی را که به AFC می‌فرستد پر کند و بگوید ۱۲تیم در لیگ دارد تا کی می‌توانیم خودمان را به آنها خوب نشان دهیم. صدای ما را به آنها برسانند که لیگ ما با ۱۲ تیم شروع می‌شود با ۷ تیم به پایان می‌رسد. کجای این لیگ حرفه‌ای و قهرمانی است. ما برای بازی با تهران ۶ میلیون هزینه کردیم بدون بازی هم برگشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.