کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در نظرسنجی برنامه ۹۰ به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر این تیم انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی نود که به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر در هفته گذشته با محوریت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، با سوال پیامکی‌اش محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال را نیز انتخاب کرد.

ابتدای این برنامه و در بخش آنالیز، گروه آنالیز برنامه نود مروری بر عملکرد پژمان نوری، هافبک با سابقه ملوان داشت که با حضور در پست هافبک هجومی کارایی‌اش نسبت به گذشته بالاتر رفته است.

پخس خلاصه‌ای از بازی‌های ۴ نماینده ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا بخش بعدی برنامه بود و بعد از این بخش، نوبت به بررسی حریفان هفته دوم نمایندگان ایران در این مسابقات رسید.

بازی بسیار خوب پرسپولیس مقابل لخویا و روش بازی شاگردان حمید درخشان که مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته بود، به صورت دقیق توسط گروه آنالیز برنامه نود بررسی شده بود. در این بخش به دو مثلث پرسپولیس مقابل لخویا اشاره شد که نقش کلیدی در پیروزی این تیم داشتند. اولین مثلث را احمد نوراللهی، محمد نوری و گابریل در میانه میدان تشکیل داده بودند که وظیفه توپ رسانی را به عهده داشتند و مثلث دوم هم که در خط حمله کارهای سرعتی را انجام می‌دادند متشکل از هادی نوروزی، امید عالیشاه و مهدی طارمی بود.

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه نود در برنامه دوشنبه شب قصد داشت که با پرسپولیسی‌ها و فولادی‌ها در ازبکستان ارتباط برقرار کند که این امر به دلیل ضعیف بودن اینترنت محقق نشد.

مازیار زارع که در چند هفته اخیر لیگ برتر عملکرد خوبی در تیم ملوان داشته میهمان گفت‌وگوی ویژه برنامه بود که صحبت‌های جالبی را هم به زبان آورد.

گزارشی در خصوص بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال ایران که در این فصل به تیم‌های مختلف پیوسته‌اند یکی دیگر از بخش‌هایی بود که توسط گروه آنالیز برنامه تهیه شده بود.

بررسی مسائل داوری فوتبال ایران با حضور رضا غیاثی، کارشناس داوری و حسین عسکری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نیز بخش ویژه برنامه نود بود که این دو میهمان به صحبت در خصوص مشکلات داوری پرداختند. غیاثی در صحبت‌هایش اعلام کرد که حضور فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این کمیته به دلیل حضورش در شورای شهر زنجان غیرقانونی است. وی همچنین اشاره کرد که اصفهانیان به دلیل برخی مسائل صلاحیت حضور در این کمیته را هم ندارد.

فریدون اصفهانیان پس از صحبت‌های غیاثی روی خط برنامه نود آمد و در خصوص برخی اتهامات حاضر به پاسخگویی شد. وی درباره اینکه غیاثی اعلام کرد اصفهانیان زبان انگلیسی نمی‌داند اما با این حال خودش برای خودش نامه می‌زند و در کلاس‌های داوری حاضر می‌شود، برای حضور در این کلاس‌ها برای خودش ابلاغیه صادر می‌کند و حق داورانی مانند نوید مظفری را برای حضور در این کلاس‌ها می‌گیرد، توضیحاتی ارائه کرد. مظفری هم صحبتی کوتاه در این خصوص انجام داد و به وارد نبودن رئیس کمیته داوران به زبان انگلیسی اذعان کرد.

در پایان نظرسنجی پیامکی برنامه نود هم که مربوط به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال بود فرهاد مجیدی در رقابت با علیرضا منصوریان، مجتبی جباری، جواد زرینچه و آرش برهانی موفق شد با کسب بیشترین درصد آرا به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر آبی‌ها انتخاب شود.

به گزارش تسنیم، در برنامه هفته گذشته هم علی کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس انتخاب شد. قرار است در یک نظرسنجی جداگانه محبوبیت کریمی و مجیدی هم به رأی گذاشته شود تا این دو بازیکن قرمز و آبی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )