هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: قهر من در بازی با گسترش‌فولاد در این فصل بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مازیار زارع در خصوص تحول تیم ملوان نسبت به نیم فصل اول لیگ برتر و نتایج خوبی که این تیم در چند هفته اخیر گرفته است، اظهار داشت: تیم ملوان در ابتدای فصل خوب بسته نشده بود و به همین دلیل نتایج جالبی نگرفتیم اما با اضافه شدن فیروز کریمی و بازیکنان خوبی که گرفتیم، توانستیم نتایج را جبران کنیم.

وی با اشاره به بازگشت پژمان نوری به تیم ملوان و درباره اینکه گفته می‌شود مدتی با این بازیکن مشکل داشته است، گفت: اختلاف نظر در هر خانواده‌ای وجود دارد اما مشکل خاصی با نوری نداشتم. اکنون هم پژمان یکی از بهترین دوستان من است و هیچ مشکلی با هم نداریم. او جزو بهترین بازیکنان ایران است و اگر در زمین آزادی عمل داشته باشد، این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

هافبک تیم ملوان درباره اینکه پس از بازگشت فیروز کریمی چه شرایطی در ملوان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این مربی به لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم ملوان کمک کرده است. کریمی هر جایی که لازم باشد شوخی می‌کند و هرجایی هم که نیاز شود جدی است. بردهای متوالی‌مان هم باعث شد شرایط‌مان بهتر شود. خوشبختانه هواداران ملوان هم در این مدت به خوبی حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند.

زارع که در برنامه نود حاضر شده بود، افزود: بازی بعدی‌مان مقابل سپاهان است و اگر بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم نصف راه را برای ماندن در لیگ برتر رفته‌ایم و شرایط خوبی در جدول پیدا می‌کنیم.

وی درباره بومی بودن تیم ملوان و اینکه در چند سال اخیر بازیکنان غیربومی هم به این تیم اضافه شده‌اند، گفت: تیم ما جزو تیم‌هایی است که بازیکنان بومی زیادی دارد و البته اکنون جو گذشته برداشته شده و بازیکنان غیربومی هم به تیم اضافه شده‌اند. به نظرم هر بازیکنی به ملوان آمده دوباره فوتبالش زنده شده که نمونه آن مهرداد اولادی، امیرحسین فشنگچی و امسال هم فرزاد حاتمی بوده‌اند.

هافبک تیم ملوان درباره اضافه وزنی که دارد و اینکه خیلی زود از شرایط آرمانی دور می‌شود، اظهار داشت: برخی بازیکنان زود اضافه وزن پیدا می‌کنند اما برخی بازیکنان مثل حسین ماهینی در روز ۷ وعده غذا می‌خورد اما اضافه وزنی هم ندارد. زارع همچنین با اشاره به وضعیت حسین ماهینی که با وجود باطل شدن کارت معافیتش در تیم ملوان عضویت دارد ابراز امیدواری کرد مشکل بازیکنان سرباز که سرمایه ملی هستند هرچه زودتر حل شود.

زارع در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: در آغاز فوتبالم خیلی علاقه داشتم که دروازه‌بان شوم. حتی در تیم چوکا دروازه‌بانی می‌کردم اما پدرم با این موضوع مخالفت کرد و دوست نداشت دروازه‌بان باشم. اکنون هم پشیمان نیستم اما واقعاً دروازه‌بانی را دوست داشتم.

وی درباره مشکلاتی که بین دو تیم ملوان و داماش وجود دارد، اظهار داشت: واقعاً دوست دارم که داماش به لیگ برتر برگردد تا دوباره فوتبال استان قدرت بگیرد و دربی گیلان را برگزار کنیم. درگیری و مشکل هم در فوتبال همیشه وجود داشته و دارد اما دوست دارم دوباره شاهد قدرت گرفتن فوتبال استان باشم. اکنون سپیدرود هم شرایط خوبی در لیگ دسته اول دارد و امیدوارم این دو تیم به لیگ برتر بیایند. به نظرم دربی گیلان بعد از دربی تهران زیباترین بازی لیگ ایران است.

هافبک تیم ملوان درباره قهر کردنش از این تیم در طول فصل و در اواسط بازی با گسترش‌فولاد تبریز به دلیل توهین هواداران، گفت: در اوایل فصل فشار روی من زیاد بود و هر اتفاقی رخ می‌داد همه از من توقع داشتند. پژمان نوری با بازگشتش به ملوان بزرگترین کار را انجام داد، چون باعث شد فشاری که روی من بود در تیم تقسیم شود. من، رافخایی، سالارزاده و سایر بازیکنان واقعاً دوست داشتیم که پژمان به تیم برگردد تا فشار را تقسیم کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند من با او مشکل دارم.

زارع ادامه داد: قهر من در اواسط بازی بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود و اتفاقی رخ داد که قصد داشتم از ملوان بروم اما در لحظه آخر آقای حبیبی نظر من را عوض کرد.

وی با اشاره به شادی گل عجیبی که در بازی با پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: من ناراحت بودم که به آن شکل شادی کردم اما منظوری به هواداران پرسپولیس نداشتم. ناراحتی‌ام از این بود که بعد از پایان قراردادم با پرسپولیس بازیکن آزاد بودم اما از طرف این تیم در لیست مازاد قرار گرفتم در حالی که بازیکن آزاد نیازی ندارد که در لیست مازاد باشد.

هافبک تیم ملوان که فصل گذشته با دراگان اسکوچیچ در این تیم کار کرده بود درباره این مربی اظهار داشت: دراگان فوق‌العاده بود و واقعاً دلم برای او تنگ شده است. این مربی به لحاظ فنی و کارهای روحی و روانی جزو بهترین مربیان خارجی محسوب می‌شود که به ایران آمده است.

وی که مدتی هم در پست دفاع میانی بازی می‎کرد در این خصوص گفت: بازی کردن در این پست را دوست نداشتم اما بعد از اینکه با کارلوس کی‌روش صحبت کردم کمی به پست دفاع علاقه‌مند شدم. بازی کردن در این پست واقعاً سخت است.

زارع همچنین درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که فصل گذشته دوباره به ملوان بازگشت، عنوان کرد: اگر پدرم نبود زودتر به ملوان برمی‌گشتم اما او زمانی که از این تیم جدا شدم به من توصیه کرد که به دنبال زندگی‌ام بروم. همان سالی هم که از ملوان جدا شدم تا آخرین لحظه در تیم ماندم و حتی یک ماه با تیم تمرین کردم اما در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات با سپاهان قرارداد داخلی امضا کردم و آخر هم به پرسپولیس رفتم. با این حال خودم دوست داشتم خیلی زودتر به ملوان برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.