دروازه‌بان پرسپولیس گفت : بنیادکار تیم قدرتمندی است، اما تیم ما هم زهردار خواهد بود. فقط کافی است گل نخوریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، سوشا مکانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در تاشکند افزود: تیم خوبی داریم و خوب هم بازی می کردیم ، اما نتیجه لازم را نمی گرفتیم حالا بچه ها با اعتماد به نفس بیشتر و روحیه بهتری بازی می کنند. مشکل فشار روحی روانی برطرف شده و کل تیم وضعیت متفاوتی پیدا کرده است که باعث می شود از توانایی های خودمان بهتر استفاده کنیم

وی ادامه داد: در بازی قبل این ذهنیت در کل تیم بوجود آمده بود که نمی توانیم گل بزنیم . مشکلات روحی روانی و فشار زیاد هم مزید برعلت شد ولی بخش اعظم این مسائل پس از پیروزی برابر لخویا برطرف شد و حالا با تمرکز و آرامش بیشتری بازی می کنیم. قطعا این حرف به معنای بازی بی مهابا نیست. اینجا اول باید به فکر گل نخوردن باشیم بعد در فرصت لازم که حتما به دست می آوریم باید به گل زدن فکر کنیم.

مکانی که سه کیلین شیت پیاپی داشته است خاطر نشان کرد: روحیه خوب، اعتماد به نفس و دفاع تیمی خوب سه عامل گل نخوردن من در سه بازی گذشته است. من هم با روحیه بهینه کارکردم.

دروازه‌بان پرسپولیس در بازی فردا تصریح کرد: بنیادکار تیم قدرتمندی است، اما تیم ما هم زهردار خواهد بود. فقط کافی است گل نخوریم. حتما گل می زنیم و می بریم،که همین دلیل باید با تمرکز زیاد و حساب شده بازی کنیم. ما دنبال نتیجه هستیم که دست پر به تهران برگردیم.

الان گل نمی خوریم و گل می زنیم. این یعنی آنکه تیم فرم خوبی دارد البته به دعای هواداران هم نیاز داریم تا به یاری خدا دلشان را شاد کنیم که از ما راضی باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )