مدیر عامل باشگاه نفت ایران از مردم دعوت کرد که با حضور در وزرشگاه آزادی این تیم را برابر العین امارات تشویق کنند.
منصور قنبرزاده در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) نفت ایران برابر العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در بازی اول روی اتفاقات طبیعی فوتبال شکست خوردیم ولی تیم ما حرفه‌ای است و برای بازی دوم فشاری روی بازیکنان نیست.

وی ادامه داد:‌ در بازی نخست باختیم چون در فوتبال همیشه اتفاقاتی رخ می‌دهد. یک بار در دقیقه ۹۰ گل می زنیم و یک بار در دقیقه ۸۵ گل می خوریم. بازی با پاختاکور به تاریخ پیوست و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. مساله مهم این است که روی بازیکنان فشار روحی و روانی نیست چون به آنها گفته‌ایم که انتظار زیادی از ایشان نداریم. ما فقط انتظار داریم که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند.

قنبرزاده همچنین گفت:‌ تا همینجا که نفت به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته افتخاری برای ماست. ما نیم سهمیه آسیا را داشتیم و از الجیش عبور کردیم. تیمی که یک بازیکنش به اندازه بودجه کل باشگاه ما می‌ارزید. العین هم کمتر از تیم ملی امارات نیست. این تیم چند ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی درجه یک دارد و سوم آسیا شده است.

مدیرعامل باشگاه نفت ادامه داد‌: در بازی دوم کار بسیار دشواری داریم اما امیدواریم چون بازیکنان‌مان انگیزه خیلی زیادی دارند. تیم چند روز اردو داشته و تغذیه و تمریناتش کامل بوده است. حضور مردم در وزرشگاه هم می‌تواند انگیزه بازیکنان را بسیار بالاتر ببرد. از مردم می‌خواهم که نفت ایران را تنها نگذارند.

وی همچنین گفت: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در بازی با العیش از ما حمایت کردند. امیدوارم این بار هم فارغ از هر رنگی مردم به ورزشگاه بیایند. بازی با الجیش جزو معدود دفعاتی بود که وزیر ورزش و جوانان ۹۰ دقیقه در ورزشگاه حضور داشت.

قنبرزاده در ادامه درباره اختصاص پاداش به بازیکنان در صورت پیروزی بر العین گفت: هیأت مدیره تصمیم دارد پس از اتمام بازی‌های مرحله گروهی پاداش معینی را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کند و این کار قطعا صورت می‌گیرد.

وی درباره مشکلات مالی باشگاهش هم گفت: فعلا با سیلی صورتمان را سرخ نگه داشته‌ایم. البته مساعدت‌هایی شد ولی این کمک‌ها ۱۰۰ درصدی نیست. سازمان لیگ باید به این تیم و سه تیم آسیایی دیگر ایران ویژه نگاه کند. هزینه‌های ما بالاست چون در آسیا هستیم. هر اعزام ما حدود ۳۰۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

قنبر زاده افزود: هر کمکی که به امثال استقلال و پرسپولیس شود خوب است و جای دوری نمی‌رود. به همین نسبت باید به نفت هم نگاه ویژه‌ای شود و به ما مساعدت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.