سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: اسکوربورد یک دستگاه برقی است و تضمینی وجود ندارد که همیشه سالم باشد، این اتفاق نه برای اولین بار و نه آخرین بار بود که در ساوه رخ داد.
محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه چقدر بازی بعدی تیم شهرداری تحت‌الشعاع دیدار نیمه تمام هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر است،‌ گفت: شرایط طوری است که باید به فکر مسابقه بعدمان باشیم. ما کاری به دیدار ساری نداریم و پیگیری آن را به قانون و مسئولان فوتسال سپرده‌ایم. با مصاحبه کردن که حق با من است، رای عوض نمی‌شود. در این‌باره فقط قانون است که حکم می‌دهد و باید به آن احترام گذاشت.

وی در خصوص دیدار با دبیری در روز جمعه هفته جاری تاکید کرد: دبیری برای همه فوتسالی‌ها، قابل احترام است چون از تیم‌های ریشه‌دار و در واقع از قدیمی‌ترین‌هاست. این تیم، نماینده آسیایی ما بوده، کاری به دو بازی اخیرش که باخته ندارم، اما همیشه تیم خوبی است. برای این مسابقه تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و همه انگیزه بالایی دارند، می‌دانند که چه دیدارهای مهمی را در پیش داریم و این‌ها شانس‌های آخر ماست و باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

خوراکچی با تاکید بر وضعیت خوب تیمش اظهار داشت: شرایط فعلی تیم خیلی خوب است، هفت بازی پشت سر هم است که شکست نخورده‌ایم. از ۱۰ بازی، فقط یکی را واگذار کرده‌ایم و این نشاندهنده روند رو به رشد تیم شهرداری است. بازیکنان استاندارد و باکیفیتی در اختیار داریم و همین باعث شده که به دو بازی آینده امیدوار باشیم. البته از کمیته انضباطی هم خواهش می‌کنم که در این هفته‌های پایانی که خیلی اهمیت دارد، بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند تا کار به اما و اگر کشیده نشود. به هر شکل پیشگیری بهتر از درمان است و کار به همین شکل به خوبی و خوشی تمام شود.

سرمربی تیم شهرداری ساوه در پاسخ به این سوال که یک بُعد قضیه این است که بعد از جلسه فردای هیات رئیسه، بازی تجدید شود، در این خصوص چه نظری دارید، تصریح کرد:‌ قانون همه چیز را تعریف کرده، فقط اینطور که همه می‌دانند و حتی یک بچه ۱۰ ساله هم می‌داند، صاحب یک بازی، ناظر و نماینده فدراسیون هستند. اگر قرار است یک بازی نیمه‌تمام اعلام شود، منِ مربی یا منِ مدیر باشگاه نمی‌توانم و در جایگاهی نیستم که در این مورد تصمیم‌گیری کنم،‌ بلکه نماینده و ناظر فدراسیون باید نظر بدهند. سال گذشته دو تیم میثاق و دبیری در تهران بازی داشتند که نماینده فدراسیون تشخیص داد وضعیت سالن برای ادامه بازی مساعد نیست و بازی را نیمه‌کاره اعلام کرد و بعدا نتیجه سه بر صفر به سود دبیری اعلام شد، این مسابقه خیلی حساسی برای میثاق بود که ما هم به نظر فدراسیون و قانون احترام گذاشتیم.

خوراکچی خاطرنشان کرد: امسال هم در سالن‌های دیگری بوده که اسکوربورد خراب بوده، یا وسط کار خراب شده است که کار را با کورنومتر ادامه داده‌اند و هیچ بحثی هم پیش نیامده است، چون وسیله جایگزین داریم. خرابی اسکوربورد چیزی نیست که بازی به خاطر آن نیمه تمام بماند. ما باید به تیم داوری و نماینده فدراسیون احترام بگذاریم. با همه احترامی که برای باشگاه شهروند ساری قائل هستم، باید تاکید کنم که وقتی ناظر و نماینده فدراسیون شرایط را مساعد اعلام کرده‌اند، بازی باید ادامه پیدا می‌کرد. در بازی فردوسی و مس و همچنین دبیری و حفاری اطلاعات دقیق دارم که اسکوربورد مشکل داشته و بازی را با کورنومتر ادامه داده‌اند. خرابی اسکوربورد برای بار اول نبوده و بار آخر هم نیست چون این یک وسیله برقی است و هیچ منطقی نمی‌گوید که خرابی این دستگاه غیرممکن است.

وی در مورد اینکه ساروی‌ها مدعی هستند تایم‌های متفاوتی در مورد زمان باقی‌مانده از مسابقه در نیمه اول به آنها اعلام شده، گفت: کمک مربی من هم کورنومتر داشت و هر بار که زمان را از داور وقت نگه‌دار می‌پرسیدیم حتی در ثانیه‌ها هم تفاوتی با کورنومتر کمک مربی ما نداشت. نمی‌دانم این چه بحثی است که عنوان می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.