رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ با بیان اینکه امکان لغو بازی‌های هفته بیست‌وسوم وجود نداشت گفت: با کی‌روش تفاهم کرده‌ایم که برنامه مسابقات لیگ به چه شکل باشد اما دوستان هر روز یک برنامه برای تیم امید می‌دهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم غلامرضا بهروان در پایان نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: در این جلسه درباره چگونگی درآمدها و بودجه سازمان لیگ صحبت شد و اینکه این بودجه در چه مصارفی هزینه شود. ضمن اینکه در خصوص تیم‌هایی که با مشکلات مالی مواجه هستند حرف زدیم.

وی ادامه داد: تاج در این جلسه درباره اقتصاد مقاومتی پیشنهادی داد اما مهمترین بحث‌ها در مورد بودجه بود و اینکه چگونه  از باشگاهه‌ایی که مشکلات مالی دارند حمایت شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ افزود: در جلسه راجع به ارتباط اسپانسرها با سازمان لیگ صحبت شد. نمایندگانی که در سازمان لیگ از نزدیک مشکلات مالی باشگاه‌ها را رصد می‌کنند به تاج توضیحات مفصلی ارائه دادند.

بهروان تاکید کرد: درباره راه‌اندازی سامانه یک خط تلفن هم صحبت‌هایی شد. ۵ شرکت در مزایده راه‌اندازی این سامانه شرکت کردند و پاکت‌های آنها باز شد. قرار شد کارگروهی این پیشنهادات را بررسی کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این مزایده بحث مالی مطرح نیست و مهم خدمات آنها است و درآمدهایی که شامل مخابرات و سازمان لیگ می شود. قرار است این کار گروه پس از بررسی در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در خصوص درخواست تیم امید برای لغو هفته بیست‌و‌سوم مسابقات لیگ نیز گفت: ابتدای سال با کی‌روش تفاهم کردیم که برنامه مسابقات به چه شکل باشد اما دوستان هر روز می‌آیند و یک برنامه برای تیم امید می‌دهند. تلاش داریم به آنها کمک کنیم . از زحمات کاشانی و کادرفنی تیم امید و همچنین باشگاه‌هایی که به این تیم بازیکن دادند هم تشکر می‌کنیم اما نمی‌توانیم بازی‌های هفته بیست‌و‌سوم را لغو کنیم.

بهروان خاطرنشان کرد: تنها برنامه دیدارهای ذوب‌آهن و پیکان، سپاهان با پدیده و سایپا با ملوان دچار تغییراتی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.