رئیس کمیته مسابقات گفت: مسئولان تیم امید هر روز برنامه‌شان را تغییر می‌دهند و ما نمی‌توانیم در این مورد برنامه‌ها را تغییر دهیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان پس از جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه خوبی بود و در خصوص وضعیت مالی باشگاه‌ها و چگونگی درآمدزایی آنها صحبت‌هایی انجام شد. همچنین در مورد اینکه این درآمدها چگونه مصرف شده است تبادل نظر شد. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و باشگاه‌های‌مان رئیس سازمان لیگ در مورد بحث اقتصاد مقاومتی و مسائل دیگر صحبت کرد و برنامه‌های مالی تیم‌ها در فصل آینده هم مورد بررسی قرار گرفت و انتظار می‌رود باشگاه‌ها به ثبات لازم برسند. برخی‌ برنامه‌ها هم که مربوط به ارتباط اسپانسر و سازمان لیگ بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۵ پاکت پیشنهادی برای سامانه تلفن همراه اظهار داشت: کارگروهی تعیین شده است تا در خصوص وضعیت این ۵ شرکت مطالعات لازم را انجام دهند. در این کارگروه بنده،‌ ساکت و حمیسی حضور داریم که ظرف چند روز آینده در این مورد بررسی خواهیم کرد. مزایده‌ای که در خصوص این ۵ شرکت برگزار می‌شود بحث قیمت نیست بلکه مزایا را بیان می‌کند. قرار است بخشی از درآمد این سامانه به مخابرات برسد.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص تفاهم با تیم امید تصریح کرد: ما بیشترین تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تیم امید تفاهم داشته باشیم اما دوستان ما در تیم امید هر روز یک برنامه می‌دهند و تغییر برنامه‌های زیادی داشتند. به سهم خودم از کاشانی، کادر فنی و بازیکنان باشگاه‌ها تشکر می‌کنم اما اینکه انتظار داشته باشند که هفته بیست و سوم اصلا برگزار نشود به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. ما در ابتدای سال با کی‌روش تفاهم کردیم و طبق همان برنامه پیش رفتیم اما در تیم امید خواسته‌ها تغییر کرد و برنامه‌ها عوض شد. ما باید منافع باشگاه‌ها و تیم امید را با هم حفظ کنیم.

بهروان در مورد درخواست پرسپولیس مبنی بر لغو دیدار نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: چنین موضوعی امکان‌پذیر نیست. تیم‌هایی که بیش از ۳ بازیکن در تیم امید دارند بازی‌هایشان جابجا شد اما سایر تیم‌ها همکاری لازم را داشته باشند و بازی‌هایشان سر برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. ما فقط بازی‌های امید را نداریم بلکه ۴ نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بازی‌های آنها را در آسیا نمی‌توانیم تغییر دهیم.

رئیس کمیته مسابقات افزود: برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم تیم‌های ملوان و سایپا، سپاهان و پدیده، پیکان و ذوب‌آهن تغییر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.