رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می‌گوید هفته بیست و سوم لیگ تعطیل نخواهد شد.
به گزارش ایسنا، غلامرضا بهروان درباره جلسه هیات رییسه سازمان لیگ اظهار کرد: جلسه خوبی بود. درباره چگونگی درآمدها و اینکه درآمدها به چه مصارفی برسد صحبت شد. درباره تیم‌ها و مشکلات مالی آن‌ها هم بحث شد. آقای تاج جدیدا درباره اقتصاد مقاومتی پیشنهاداتی را دادند که درباره آن هم صحبت شد. اما مهم‌ترین بحث این بود که برنامه‌های مالی فصل ۹۵-۹۴ که سال بعد برگزار خواهد شد، به چه صورت باشد و چگونه از تیم‌ها حمایت شود؛ تیم‌هایی که در این روزها گرفتار مشکلات مالی هستند.

وی افزود: درباره ارتباط اسپانسرها با سازمان لیگ صحبت کردیم و نمایندگانی که از نزدیک مشکلات مالی باشگاه‌ها را رصد می‌کنند، به آقای تاج توضیحات مفصل در این باره دادند.

وی تصریح کرد: درباره راه‌اندازی یک سامانه تلفن هم صحبت شد. ۵ شرکت در این مزایده شرکت کردند و پاکت‌های آن‌ها باز شد. قرار شد یک کارگروه با حضور بهروان، ساکت و حمیدی رییس حراست فدراسیون این پیشنهادات را بررسی کنند. در این مزایده بحث مالی وجود ندارد و فقط بحث خدمات است و درآمدهایی به سازمان لیگ و مخابرات خواهد رسید. قرار شد این کارگروه بعد از بررسی نظر نهایی را در این باره بدهد.

بهروان درباره درخواست تیم امید برای لغو هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما اول سال نشستی را با کارلوس کی‌روش برگزار کردیم و تفاهمی را در این زمینه انجام دادیم که برنامه‌ریزی‌مان به چه صورتی باشد. اما دوستان هر روز یک برنامه جدید می‌دهند. ما تلاش داریم به آن‌ها کمک کنیم. از زحمات کاشانی و کادر فنی و باشگاه‌هایی هم که بازیکن دادند تشکر می‌کنیم اما نمی‌توانیم هفته بیست و سوم را لغو کنیم و تنها بازی‌های استقلال با نفت، سپاهان با پدیده، سایپا با ملوان که بازیکنان‌شان در تیم امید و لیگ قهرمانان حضور دارند، تغییراتی خواهد داشت. بنابراین سه بازی سایپا – ملوان، پیکان - ذوب آهن و

سپاهان - پدیده از تاریخ ۲۲ اسفند به ۲۷ اسفند موکول شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.