مدافع ملی‌پوش استقلال که چند روز به دلیل مشکلات مالی در تمرینات غایب بود گفت: باشگاه قول داده مشکل مالی‌ام را حل کند و امیدوارم این قول عملی شود.
هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص غیبت در تمرینات استقلال به دلیل مشکلات مالی گفت: بازیکنان معمولا این مشکلات را تا جایی که امکان دارد تحمل می‌کنند ولی باور کنید من شرایط سختی را تحمل می‌کنم. در مورد این مسائل با کادر فنی هم حرف زده بودم و آنها هم در جریان بودند. من بدهکار هستم و معامله‌ای انجام دادم که باید بابت آن پول می‌دادم. از طلبکارم وقت گرفتم و در صحبتی که با افشارزاده داشتم، او قول داد که تا پایان هفته مشکلاتم را حل کند.

او در ادامه در خصوص بازی این هفته استقلال با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم چون نفت مسجد سلیمان به خاطر جایگاهی که دارد، می‌خواهد در تهران امتیاز بگیرد. از طرفی ما هم دنبال قهرمانی هستیم و نباید از کورس عقب بمانیم. امیدوارم در این بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیریم، از طرفی منتظر این هستیم که دیگر رقیبان ما هم امتیاز از دست بدهند.

بیک‌زاده در مورد شانس قهرمانی استقلال اظهار داشت: در حال حاضر چیزی قطعی نیست ولی ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. نمی‌توان از یک یا دو تیم اسم برد. پنج تیم بالای جدول پا به پای همدیگر پیش می‌آیند و فکر می‌کنم کار تمامی مدعیان سخت است، به نظر من همه مدعیان به یک اندازه شانس دارند. فکر می‌کنم همه تیم‌ها خوب هستند و فاصله‌ها بسیار نزدیک است. کیفیت تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند بالا است و همین موضوع رقابت‌ها را فشرده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.