عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره تغییر تاریخ ۳ بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر عابدینی پس از جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: دستور جلسه امروز به دو بخش تقسیم شد. بخش اول در مورد فصل آینده لیگ برتر، برنامه لیگ، تیم ملی و تیم امید و حفاظت از تیم امید بود که تصمیماتی در این خصوص صورت گرفته شد.

وی ادامه داد: بحث دوم درباره مشخص شدن تکلیف تبلیغات با شرکت مدنظر بود. در مورد این مسئله چندی پیش جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور کفاشیان و تاج برگزار و قرار شد تمام مصوبات آن جلسه مورد تایید سازمان لیگ قرار بگیرد. در پایان مقرر شد رقم ۳ میلیارد تومان از طرف شرکت مورد نظر به سازمان لیگ پرداخت شود و بقیه رقم این قرارداد به خودش برگردد چون شرکت او هم ضرر و زیان‌هایی کرده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: قرار بعدی با شرکت ایران نوین بود. این شرکت تا امروز ۱۸ میلیارد تومان پرداختی داشته و قرار شد مابقی مبلغ تا ۶۰ میلیارد تومان در قالب یک ضمانت‌نامه بانکی امروز به سازمان لیگ تحویل داده شود. در این مورد هم کمیسیونی ۳ نفره تشکیل شد.

عابدینی در واکنش به ناراحتی حبیب کاشانی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خاطر عدم توجه به تیم امید گفت: قرار بر این شد بازی‌های سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا که بیشترین عضو را در تیم امید دارند در هفته بیست و سوم به تاخیر بیفتد و دیگر نیاز نبود کل هفته به تاخیر بیفتد. طبق قانون فیفا هیچ ضرورتی وجود نداشت که این کار را انجام دهیم اما به خاطر حمایت از تیم امید چنین تصمیمی گرفته شد.

وی درباره آخرین شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: جزو وظایف من نیست که در این مورد تصمیم‌گیری کنم اما تا آنجایی که می‌دانم مجلس اراده قوی برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارد و در کل این اراده درباره تمام شرکت‌های ورزشی و باشگاه‌هاست که پرسپولیس و استقلال هم جزیی از آن می‌شوند. خوشبختانه در دولت فعلی اراده بزرگی برای خصوصی‌سازی وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: بعد از منتفی شدن مزایده اول قرار بر این شده تا مزایده دوم برگزار شود و آنطور که من شنیدم تصمیم بر این است که اگر در مزایده دوم هم اتفاقی رخ نداد شرایطی به وجود بیاید که تا آخر سال پرسپولیس و استقلال واگذار شوند. در این مورد روی صحبتم با دوستانی است که گفته‌اند نمی‌گذارند پرسپولیس و استقلال واگذار شوند. باید به آنها بگویم دوستان بگذارید قانون اجرا شود و به قانون احترام بگذارید.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا قرار شده بود او به عنوان رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فعالیت کند، گفت: چنین چیزی وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا نامه باشگاه پرسپولیس برای تاخیر بازی هفته بیست و سوم این تیم با نفت مسجدسلیمان به هیئت رئیسه سازمان لیگ رسیده، تصریح کرد: چنین نامه‌ای به دست هیئت رئیسه نرسیده است.

عابدینی در پایان درباره برنامه‌های آینده سازمان لیگ گفت: امروز مزایده غیر نقدی برگزار شد که در جریان‌ آن قرار شد یک شرکت مخابراتی برای سال آینده شرایطی را فراهم آورد تا تهرانی‌ها و شهرستان‌ها بتوانند با استفاده از تلفن ثابت و نه موبایل هر سوالی که در چارچوب سازمان لیگ داشتند بپرسند و پاسخ را بشنوند. به نظر خودم این طرح بیشتر در شهرستان‌ها جواب می‌دهد تا تهران.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.