سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار نسبت به بازی تدارکاتی که داشتیم تیم بهتری شده و امیدواریم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.
به گزارش ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار بنیادکار و در پاسخ به این سوال که تیم بنیادکار را چگونه تیمی می‌بینید، گفت: آنها تیم خوبی هستند که در دو بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته اند. بنیاد کار قدرت خوبی دارد و آخرین بار ما با آنها در امارات یک بازی دوستانه داشتیم ولی آن تیم با تیم فعلی تفاوت‌هایی دارد و بنیادکار تیم بهتری شده است. ان‌شاءالله بتوانیم ضمن ارائه یک بازی خوب نتیجه خوبی هم بگیریم.

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس سوال کرد: آیا با روش های قبلی بازی می کنید یا برنامه های متفاوتی برای بازی با بنیادکار دارید؟ درخشان هم پاسخ داد: تفکر ما ارائه یک بازی خوب و نتیجه خوب است. ما امیدوار هستیم بتوانیم اهدافی را که داریم را بتوانیم در زمین پیاده کنیم و دنبال برنده شدن هم هستیم.

خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس درباره بازی قدرتمند سرخپوشان مقابل لخویا قطر سوال کرد و اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت، که درخشان پاسخ داد: سعی می‌کنیم با قدرت بازی کنیم. ما شروع خوبی داشتیم. لخویا تیم قدرتمند و گرانقیمتی بود. ما سه گل زدیم و گل‌هایی هم نزدیم و می خواهیم این شروع خوب ادامه داشته باشد. ما در خانه حریف بازی می کینم و برنامه های خاص خودمان را داریم.

سوال دیگر خبرنگار سایت باشگاه درباره عدم حضور نماینده‌ای از بنیادکار در فرودگاه تاشکند و هتل محل اقامت پرسپولیس بود و اینکه بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه بیش از دو ساعت معطل شدند و هیچ مقام مسوولی از باشگاه بنیادکار تا این لحظه در کنار تیم پرسپولیس نبوده است. آیا در لیگ حرفه‌ای آسیا معطلی بیش از دو ساعت یک تیم در فرودگاه در اتفاقات اینچنینی جای تعجب ندارد؟ درخشان پس از آنکه بین خبرنگاران ازبک و یک فرد که ظاهرا نماینده باشگاه بنیادکار بود حرف هایی رد و بدل شد، گفت: بازیکنان ما دیشب در فرودگاه تاشکند بیش از دو ساعت معطل شدند و این واقعیت دارد که نماینده‌ای از بازشگاه بنیادکار را ندیده‌ایم. نمی دانم علت این مسائل چه بوده اما این چندان جالب نیست. به هر حال تمرکزمان روی بازی است و مشکل خاصی نداریم.

یکی از خبرنگاران ازبکستانی درباره مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس سوال کرد که درخشان پاسخ داد: ما مصدومانی داشتیم که آنها را به تاشکند نیاوردیم اما برای یک بازی خوب آماده هستیم.

در ادامه خبرنگاری پرسید که بنابه اعلام چندباره سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس محبوب ترین و پرطرفدارتین تیم آسیا است، آیا تصور می کنید پرسپولیس در تاشکند هم طرفدارانی داشته باشد؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال گفت: نمی دانم چند ایرانی و هموطن ما در تاشکند زندگی می‌کنند. اطلاعاتی در این زمینه ندارم اما تردیدی ندارم که ایرانی ها ما را در تاشکند تنها نخواهند گذاشت و به ورزشگاه خواهند آمد تا در کنار نماینده کشورشان باشند و از آنها حمایت کنند.

آخرین سوال خبرنگاران ازبکستانی اختصاص به وضعیت تادئو مهاجم برزیلی پرسپولیس و مصدومیت وی داشت، خبرنگاران ازبکستانی که سعی می کردند درباره مصدومان و نوع بازی پرسپولیس سوالاتی را مطرح کنند در پایان کنفرانس خبری این جمله حمید درخشان را شنیدند: تادئو مصدوم نیست و همراه ما به تاشکند آمده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.