مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود از حالا ممکن نیست، ولی امیدوارم نفت یا فولاد خوزستان قهرمان شوند.
پیروز قربانی در مورد بازی این هفته تیمش مقابل راه‌آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی سختی در پیش داریم. آنها نتیجه خوبی در هفته گذشته گرفتند و با انگیزه زیادی مقابل صبا بازی خواهند کرد. با این حال ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

مدافع صبا در ادامه در خصوص اینکه چه تیمی مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدعیان قهرمانی به اندازه خودشان این شانس را دارند که در پایان فصل جام را بالای سر ببرند، با این حال من دوست دارم یا فولاد خوزستان قهرمان شود یا نفت تهران. فولاد با وجود مشکلاتی که داشت، خیلی خوب نتیجه گرفت و اسکوچیچ نشان داد که از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

قربانی ادامه داد: نفت تهران هم یک تیم جوان و باانگیزه است و از لحاظ مالی نسبت به خیلی از تیم‌ها کمتر هزینه کرده‌ است. علیرضا منصوریان هم دوست صمیمی من است و واقعا نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم یکی از دو تیم نفت یا فولاد قهرمان شوند.

وی در مورد اتفاقاتی که برای کرار جاسم به‌وجود آمد و حاشیه‌هایی که به این موضوع مربوط می‌شود، گفت: من در جریان صحت حرف‌های کرار نیستم و تا حالا برخوردی با او نداشته‌ام. اگر ثابت شود که او به فوتبال ایران توهین کرده باید با این بازیکن برخورد شود. فوتبال ایران مشکلات بسیار زیادی دارد و این مشکلات به یکی دو مورد خلاصه نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.