دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال با اشاره به درخواست پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که بعید است دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان به تعویق بیفتد.
علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تعویق دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس عصر دیروز (یک‌شنبه) به دست من رسید که سریعاً هم نامه آنها را به گروه کارشناسی کمیته مسابقات ارجاع دادم تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی موجود، بعید به نظر می‌رسد زمان دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان تغییر کند اما چون این موضوع باید کارشناسی شود، منتظر نظر کمیته مسابقات خواهیم بود. آنها باید به خوبی تقویم را بررسی کنند و بعد نظر قطعی را در این خصوص بدهیم.

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص اینکه بهروان اعلام کرده احتمال تغییر زمان دیدارهای سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا به دلیل برگزاری اردوی تیم امید در کویت وجود دارد و شاید بازی آنها به روز ۲۷ اسفند منتقل شود، گفت: طبیعتاً اگر برنامه‌ای تغییر کند با ذکر علت باید به هیئت رئیسه داده شود تا این برنامه تصویب شود. ان‌شاالله که بتوانیم برنامه را تغییر دهیم و برای همکاری با تیم امید و باشگاه‌ها بازی این تیم‌ها را به زمان دیگری موکول کنیم. اگر مشکلی ایجاد نشود این پیشنهاد عملی خواهد شد و بازی این ۳ تیم را روز ۲۷ اسفند برگزار می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.