سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادریدی با کنایه به هواداران رئال از آنها بابت بیرون کشیدن هافبک جوان تیمش عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،  کارلو آنچلوتی در پی تساوی یک بر یک شب گذشته (یک‌شنبه) شاگردانش مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: در نیمه نخست ریتم رئال‌ مادرید خیلی کند بود و ارسال‌‎های زیادی انجام دادیم چون گردش توپ‌مان در میدان خیلی کند بود.

سرمربی ۵۵ ساله کهکشانی‌ها تصریح کرد: در نیمه دوم ریتم تیم ما تغییر کرد ولی با این وجود نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کافی را ببریم، البته خوش‌شانس هم نبودیم چون توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. ما ۲۴ شوت به سمت دروازه ویارئال زدیم که تنها ۷ شوت در داخل چارچوب بود.

وی همچنین در دفاع از تصمیم خود برای بیرون کشیدن هافبک ۲۲ ساله‌اش در دقیقه ۷۸ که در بین هواداران رئال‌مادرید محبوب است، اظهار داشت: مربی در کنار زمین است تا دست به تغییراتی در تیمش بزند چون بر این باور است تصمیمی که می‌گیرد به سود تیم و بهترین گزینه است. اگر هواداران تعویض ایسکو را درک نکردند عذرخواهی می‌کنم ولی به این دلیل در ترکیب تیم تغییراتی به وجود می‌آورم تا به تعادل لازم برسیم.

آنچلوتی در پایان در پاسخ به این پرسش که «با این تساوی حالا اختلاف رئال و بارسا به ۲ امتیاز کاهش یافت و آیا از این بابت نگران نیستید؟» گفت: به اعتقاد من تیم در حال پیشرفت است. درست است که ما در این بازی ۲ امتیاز از دست دادیم ولی تکلیف قهرمانی در روز آخر لیگ مشخص می‌شود. ۲ امتیاز برتری چیزی نیست ولی ما از این برتری خود لذت می‌بریم و نگاهی رو به جلو داریم چون بازی‌های دشواری در پیش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.