معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت جاسم کرار بازیکن عراقی تیم استقلال می‌گوید اگر فردی آبروی فوتبال ایران را ببرد و بی‌احترامی انجام دهد، باید به صورت قانونی با او برخورد کرد.
دکتر عبدالحمید احمدی درباره اهانتی که این بازیکن عراقی به فوتبال ایران کرده و آن را زیر سوال برده است به ایسنا گفت: چون این بازیکن در حال حاضر در استقلال بازی می‌کند، این مساله باید در وهله اول از سوی سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال مورد پیگیری قرار بگیرد که اتهامات وی به فوتبال ایران بر چه اساسی بوده و اگر اتهامات او وجهه قانونی نداشته باشد، بدون شک وزارت ورزش و جوانان نیز آن را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: ما اجازه نمی‌دهیم حرمت فوتبال ایران بی‌دلیل زیر سوال برود و هر کسی به خود اجازه دهد که شأن فوتبال ایران را با اتهامات بی‌مورد و غیر منطقی زیر سوال ببرد. بدون شک در این زمینه وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های جدی خواهد داشت اما به هر صورت این مساله در وهله نخست به خود باشگاه استقلال برمی‌گردد که در این خصوص چه برخوردی با این بازیکن عراقی داشته باشد. اگر نیاز باشد، قطعا وزارت ورزش و جوانان نیز وارد عمل خواهد شد.

احمدی هم‌چنین برپایی اولین همایش بازاریابی ورزش را به نفع فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: برپایی چنین همایش‌هایی فرصت بسیار مناسبی است که فدراسیون‌ها با برقراری ارتباط نزدیک با حامیان مالی و شرکت‌های تبلیغاتی بتوانند با منابع درآمدزایی آشنا شوند و خود را در آینده از بودجه دولتی رها کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک این گونه همایش‌ها برای فدراسیون‌هایی که از نظر درآمدزایی با مشکل مواجه هستند و راه‌های کسب درآمد را به معنای واقعی نمی‌دانند و شناخت کافی نسبت به آن ندارند، فرصت خوبی است تا از طریق این همایش‌ها بتوانند به حامیان مالی و اسپانسرها به تبادل نظر بپردازند و شرایط خوبی را برای فدراسیون‌های خود از نظر کسب درآمد در‌ آینده رقم بزنند. بدون شک این همایش‌ها پیامدهای خیلی خوبی برای فدراسیون‌ها، باشگاه‌ها، سازمان لیگ و تمام ارگان‌های ورزشی به دنبال خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.