سرمربی تیم شهرداری تبریز اتفاقات داوری لیگ دسته یک فوتبال کشور را "بودار" دانست و صحبت‌های جالبی مطرح کرد.
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شکست شهرداری تبریز برابر پاس همدان اظهار داشت: بچه‌ها بد بازی نکردند و سوار بر بازی بودند اما از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم هرچند قبل از مسابقه و بین دونیمه به بازیکنانمان خیلی تأکید کردیم که پاس همدان فقط از ضربات ایستگاهی می‌تواند گل بزند ولی بازیکنان کوتاهی و اشتباه کردند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: آن‌ها فقط در اوایل بازی یک موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کردند که به تیرک خورد و تا صحنه گل موقعیت دیگری نداشتند و بعد از گل هم ما کمی احساسی حمله کردیم اما صاحب موقعیت گل نشدیم.

وی در مورد صحبت‌های خود با داور مسابقه پس از پایان بازی، تصریح کرد: من به آقای خورشیدی گفتم کمک شما تمام صحنه‌ها را خطا گرفت و نه‌تنها من بلکه همه اعتراض داشتند و آقای خورشیدی گفتند من از طرف او معذرت‌خواهی می‌کنم ولی آقای خورشیدی این معذرت شما امتیازی را برنمی‌گرداند.

عزیزی تأکید کرد: آقای فیروز کریمی یک حرف قشنگی داشتند و من هم حرف ایشان را تکرار می‌کنم یعنی حاضرم تمام بازیکنان و اعضا و کارمندان اداره شهرداری را خودم روی کولم ببرم کمیته داوران و هرقدر هم بخواهند دور می‌زنم و از داوران هم عذرخواهی می‌کنم اما می‌خواهم این صحنه‌های خطا و امتیاز ما را برگردانند.

سرمربی شهرداری تبریز عنوان کرد: تمام حرف ما این است که کمی روی داوری‌ها دقت کنند حتی ما تیمی در لیگ یک داریم که در عرض ۳ هفته، ۷ بازیکن اخراج کرده‌اند و همچنین دو پنالتی گرفته‌اند که یکی از آن‌ها اصلاً پنالتی نبود و فقط به کمر بازیکن برخورد کرده بود من امیدوارم چنین اشتباهاتی سهوی باشد ولی جای سؤال دارد و همان‌طور که گاهی از بعضی جاها بو می‌آید، این موضوعات هم بودار است و سؤال هم اینجاست که چرا برای ما از حریف کسی اخراج نمی‌شود.

وی با اشاره دیدارهای باقی‌مانده شهرداری در لیگ یک اظهار داشت: ما یک بازی سخت با مس رفسنجان داریم که تقریباً پس‌ازآن بازی‌های سخت تمام می‌شوند و دیدارهای خانگی زیادی داریم که با حریفان نسبتاً ضعیف است و از طرفی نتایج این هفته هم طوری بود که به نفع ما بود و زیاد تغییر مکانی در جدول نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.