سرمربی تیم فوتبال چلسی قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس را &#۱۷۱;تحقق رویای کودکی&#۱۸۷; تعبیر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته «ژوزه مورینیو» معروف به آقای خاص توانست در فینال جام اتحادیه انگلیس شاگردان آبی‌پوش خود را تا کسب برد ۲ بر صفر و دست‌یابی به جام قهرمانی هدایت کرده و صاحب افتخاری جدید شود.

وی بعد از بازی اظهار داشت: درست مثل زمان کودکی، حس خاصی دارم. با این قهرمانی فکر می‌کنم مثل یک کودک هستم که به رویایش رسیده است.

در دیدار شب گذشته تیم تحت هدایت او در ورزشگاه ومبلی لندن با گل‌های جان تری و کیل والکر (بازیکن حریف) به برتری و کسب مقام مقابل تاتنهام رسید.

او ادامه داد: برای من بسیار مهم است که حس کنم هنوز هم یک کودک هستم. قبل از بازی، حسی مثل اولین حضورم در فینال یک جام را داشتم. نمی‌دانم که چند سال از آن موقع گذشته است. به هرحال برایم مهم است که هنوز همان حال و هوای شور و شعف بعد از قهرمانی ‌را داشته باشم.  شاید بهتر باشد بگویم برایم خیلی اهمیت دارد که حس کنم کودکی در سن ۵۲ سالگی هستم.

وی ادامه داد: می دانم که باید تیمی بسازم که کارهایی مثل همین که انجام داد، صورت دهد اما خودم را با کسب عناوین زنده می‌بینم. واقعا برایم سخت است زنده باشم اما صاحب جام نشوم.

مورینیو همچنین در مورد تاتنهام نیز عنوان کرد: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که جوانان شایسته و قدرتمندی داشت. بازی با این حریف واقعا سخت بود اما توانستیم به آنچه شایستگی‌‌اش را داشتیم، برسیم. به نظرم تاتنهام نشان داد که در آینده می‌تواند در فینال‌‌های دیگری نیز حضور یافته و صاحب افتخار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.