سرمربی ویارئال معتقد است که تساوی شاگردانش مقابل رئال مادرید نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مارسلینو پس از تساوی تیمش مقابل رئال مادرید در مسابقات لالیگا اظهار داشت: نتیجه عادلانه‌ای بود. اگر می‌بردیم هم بد نمی‌شد. رئالی‌ها به ما احترام گذاشتند. از لحاظ دفاعی بسیار متعهد بودیم و در نیمه دوم مالکیت توپ را هم به آن اضافه کردیم. دروازه‌بانی داریم که مثل کاسیاس در بهترین شرایط قرار دارد. بازیکنان ذخیره‌ای هم که به میدان آمدند، عالی بازی کردند.

وی ادامه داد: می‌توانیم مشکلاتی برای بارسلونا هم به وجود آوریم. سه بار توپ را در نیوکمپ به تیر دروازه زدیم و باختیم. امیدوارم بازی، شانس و مهارت ما به ما این اجازه را بدهد که به فینال  جام حذفی برسیم اما  مثل این بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان خواهیم رفت.

سرمربی ویارئال خاطرنشان کرد: هر بازی با بازی‌های دیگر متفاوت است. در خانه بازی می‌کنیم. باید عالی دفاع کنیم و عالی حمله کنیم. این بازیکنان شایستگی آن را دارند. به آنها افتخار می‌کنم و تمام تلاشمان را در میدان مسابقه به کار می‌بندیم. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم آیا توپ‌ها وارد دروازه می‌شوند؟

وی اضافه کرد: بازیکنان زیادی داریم که کمتر از ۱۰۰ بازی در لالیگا انجام داده‌اند و ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ساله هستند اما کسب تجربه سطح رقابتی‌ها ما را افزایش می‌دهد. واقعا برای این بازیکنان خوشحالم. تمرین کردن کلید موفقیت است. همه ما در یک مسیر جلو می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.