بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه این تیم با بازی برابر لخویا همه را به آینده امیدوار کرد گفت: شکست دادن بنیادکار در ازبکستان غیرممکن نیست.
ادموند بزیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار فردای پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار با لخویا بهترین بازی فصل خود را ارائه داد و خیلی‌ها را به آینده امیدوار کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس واقعا به چنین بردی نیاز داشت تا دوباره احیا شود. بازیکنان این تیم با انگیزه متفاوتی در رقابت‌های آسیایی حاضر شده‌اند و چنانچه در ازبکستان هم بازی خوب خود را تکرار کنند شکست دادن بنیادکار در زمین خودش غیرممکن نخواهد بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کار‌های تاکتیکی در پیروزی سرخپوشان مقابل لخویای چقدر نقش داشت گفت: مسلماً وقتی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار باشند خیلی بهتر برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را اجرا می‌کنند. از معدود بازی‌هایی بود که هر سه گل پرسپولیس از روی کارهای تاکتیکی طرح‌ریزی شد.

بزیک با تاکید بر اینکه بازی در زمین حریف بسیار متفاوت با بازی در ورزشگاه آزادی خواهد بود، یادآور شد: اگر خاطرتان باشد زمان ما پرسپولیس در قزاقستان با ۳ گل مغلوب حریف خود شد اما در ورزشگاه آزادی ۵ گل به آلماتی زدیم و راهی مرحله بعد شدیم. این نشان می‌دهد که شرایط میزبانی چقدر با میهمان بودن تفاوت دارد و پرسپولیس قطعا کار سختی در ازبکستان خواهد داشت.

وی در رابطه با شیوه بازی بنیادکار توضیح داد: با شناختی که از فوتبال ازبکستان دارم بازیکنان این کشور فوتبال را فیزیکی بازی می‌کنند در حالی که فوتبالیست‌های ایرانی در کنار بازی فیزیکی از تکنیک بالایی هم برخوردارند. در واقع بازیکنان پرسپولیس از هر لحاظ نسبت به بازیکنان ازبک برتری دارند اما باید این برتری خود را در قالب تاکتیک تیمی ارائه دهند.

بزیک در پاسخ به این سوال که آیا دلیل انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های آسیایی ترانسفر شدن آنها به تیم‌های عربی است، خاطرنشان کرد: مطمئنا این مسئله در ایجاد انگیزه بین بازیکنان پرسپولیس بی‌تاثیر نیست. تیم‌های عربی چند برابر تیم‌های ایرانی پول می‌دهند و بازیکنان پرسپولیس هم بدشان نمی‌آید با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا لژیونر شوند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص حضورش در رختکن این تیم به همراه علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا قبل از دیدار برابر لخویا گفت: هدف ما این بود که به بازیکنان پرسپولیس روحیه دهیم که البته کمی دیر به رختکن رسیدیم و آنها در حال ورود به زمین بودند. در بازی‌های آینده هم به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت و از تیم محبوب خود حمایت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.