مربی تیم فوتبال استقلال از پرسپولیسی‌ها خواست تا روی تیم خودشان تمرکز کنند.
 ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار روز جمعه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم و همه چیز خوب پیش می‌رود. امیدوار هستیم با شکست نفت مسجدسلیمان به روند خوبمان ادامه دهیم گرچه این بازی با حضور مکوندی برای ما سخت خواهد بود.

وی افزود: مشکلی نداریم و تنها مشکل ما مسائل مالی است که امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود تا به تیم لطمه نزند. 

مربی استقلال درباره اظهارات کرار جاسم عنوان کرد: کرار امسال به تیم ما کمک کرده و بچه خیلی خوبی است. او در تمرینات همه چیز را رعایت می‌کند و از صحبت‌های او سوء برداشت شده است. بهتر است این مسئله تمام شود چرا که خود او متوجه شده در فوتبال ایران برخی مسائل را بزرگ جلوه می‌دهند. او می‌داند دیگر نباید هر حرفی را بزند و مسائل گذشته را تکرار نکند.

همدانی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها خواستار برخورد باشگاه استقلال با کرار شده‌اند، گفت: افرادی که در مورد این موضوع نظر داده‌اند، از بازیکنان بزرگ پرسپولیس بوده‌اند، اما شاید اظهارات کرار به گوش پرسپولیسی‌ها بد رسیده و بهتر است پرسپولیسی‌ها روی تیم خودشان تمرکز کنند.

وی تصریح کرد:‌ از اینکه پرسپولیس در آسیا در گام نخست موفق شد، خوشحال شدیم و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم. اگر پرسپولیسی‌ها نظراتی دارند به حمید درخشان و تیمشان بگویند تا پرسپولیس از شرایط فعلی خارج شود. ما هیچ وقت در مورد پرسپولیس نظر نداده‌ایم و بهتر است آنها نیز همین کار را کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.