مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرف مدیریت حمایت خوبی از تیم نمی‌شود و آن قسمت به خوبی کارش را انجام نمی‌دهد.
علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی فردا (سه‌شنبه) مقابل بنیادکار ازبکستان در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل لخویا تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده است. در بازی‌های گذشته بچه‌ها پیشرفت را می‌دیدند اما وقتی نتیجه نمی‌گرفتند از نظر روحی به هم می‌ریختند اما بعد از بازی با لخویا شرایط تغییر کرد.

وی ادامه داد: در بُعد فنی، تمام اعضای کادر فنی از تدارکات تا سرمربی کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و خوشبختانه هم مصدومان به شرایط بازی رسیده‌اند. در این مدت نقاط ضعف‌مان در درون دروازه کمتر شده و نوع تمرینات پرسپولیس هم تغییر کرده است. ما از نظر تاکتیکی پیشرفت داشته‌ایم و همین برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا که بازی‌ها در آن بسیار تاکتیکی است، کافی به نظر می‌رسد.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طرف مدیریت حمایت خوبی از تیم نمی‌شود و آن قسمت به خوبی کارش را انجام نمی‌دهد، البته مدیریت جدید تلاش خود را انجام می‌دهد ولی در این بخش هنوز ضعف‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود. اخیراً به بازیکنان مبالغی پرداخت شد که با اعتراض اکثر بچه‌ها همراه بود ولی صحبت‌های درخشان باعث تا کمی آرام شوند. باید مشکلات مالی، پوشاک و ... تیم حل شود و نباید این مسائل تیم را اذیت کند.

امامی‌فر در خصوص اینکه برخی‌ها می‌گویند بنیادکار از لخویا قوی‌تر است، گفت: نوع بازی بنیادکار نسبت به تیم‌های عربی متفاوت است و این تیم سرعت و قدرت بیشتری نسبت به رقبا دارد. ما باید روز سه‌شنبه نسبت به بازی با لخویا محتاطانه‌تر بازی کنیم. بنیادکار در بازی اول با النصر یک امتیاز گرفته و حالا دنبال ۳ امتیاز خانگی است که این موضوع می‌تواند برای ما بهتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند در بازی با بنیادکار دروازه‌اش را بسته نگه دارد، عنوان کرد: در یک تیم هر چقدر تغییر کمتر باشد و ترکیب ثابت داشته باشد، اشتباه کمتر می‌شود. چند بازی است که ما ترکیب ثابت را انتخاب کرده‌ایم، آن هم ترکیبی که کمترین اشتباه را در فاز دفاعی دارد. در این شرایط فقط مصدومیت علی‌عسگر کمی برنامه‌های ما را به هم ریخته است، البته باید تأکید کنم که به غیر از دفاع فردی دفاع تیمی پرسپولیس هم خیلی بهتر شده و خط هافبک و خط حمله خیلی به دفاع کمک می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.