سرمربی منچستر سیتی اعتراف کرد قهرمانی در لیگ برتر برای تیمش سخت شده است.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر در خانه لیورپول با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد تا فرصت کم کردن اختلاف امتیازش را با چلسی از دست بدهد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از شکست تیمش برابر وستهام، گفت: نتیجه‌ دور از انتظاری کسب کردیم. کاملا برای برد به میدان رفته بودیم و می‌خواستیم با پیروزی در این دیدار خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. اصلا انتظار نداشتم تیمم در این بازی شکست بخورد. ما به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید به پیروزی می‌رسیدیم.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی سیتی درباره اختلاف امتیازی تیمش با چلسی، گفت: هیچ ترسی ندارم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم دیدار چلسی و وستهام با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. من هنوز به بازیکنانم ایمان دارم و معتقدم با بازیکنانی که در اختیار دارم می‌توانیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود تلاش کنیم. در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم. به هیچ تیمی در ابتدای فصل جام نمی‌دهند. تیمی موفق است که بتواند در بازی‌های متعدد فصل روند خوبش را حفظ کند تا در نهایت به قهرمانی برسد.

او گفت: من اصلا به عملکرد تیم‌های دیگر کاری ندارم و برایم مهم نیست که آنها چه عملکردی خواهند داشت. تنها به تیم خود فکر می‌کنم و مطمئنم اگر بتوانیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم در انتهای فصل به قهرمانی خواهیم رسید. هنوز ۳۳ امتیاز دیگر تا پایان فصل باقی مانده و هیچ چیزی تغییر نکرده است. بازی نزدیکی بود اما لیورپول پیروز شد چرا که دو گل زیبا به ثمر رساندند. مهار یکی از آنها برای جو هارت غیرممکن بود. بقیه بازی برابر بود. ما هم موقعیت های زیادی خلق کردیم. اما در نیمه اول ما توپ های خیلی زیادی از دست دادیم، به خصوص در ۱۵ دقیقه نخست. بعد از آن ما بازی را مساوی کردیم و سپس توسط آگوئرو توپ را به تیر زدیم. اما در نیمه دوم چندان به محوطه جریمه آنها نرسیدیم بنابراین سعی کردیم سبک بازی خود را عوض کنیم. حالا قهرمانی در لیگ برتر برایمان سخت شد.

پیگرینی ادامه داد: بارها گفته‌ام وقتی تیمم گل می‌خورد بهتر ظاهر می شویم و موقعیت‌های بیشتری به دست می‌آوریم. در این بازی هم دیدید ابتدا دروازه‌مان باز شد، ولی پس از آن سه موقعیت ۱۰۰ درصدی گل را از دست دادیم. نمی‌توانیم همه ۹۰ دقیقه‌ این طور بازی کنیم. مشکل ما سیستم تیم نبود. من نگرانم که توپ را بیش از حد لو می دهیم. ما خیلی از توپ ها را لو می دادیم و زمانی که میلنر وارد بازی شد، خوب عمل کرد. ژکو در نیمه اول خیلی سخت کار کرد، بنابراین باید تعویض می شد. چیزهای زیادی وجود دارد که برای بهبودی باید تجزیه و تحلیل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.