سرمربی لیورپول به تمجید از بازیکنان تیمش پس از برتری برابر منچسترسیتی پرداخت.
به گزارش ایسنا، لیورپول با برتری ۲ بر یک برابر منچستر سیتی امیدش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر کرد.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" به احترام بازیکنانم، کلاه از سر بر می دارم. ما بامداد جمعه به انگلستان بازگشتیم و بازیکنان ساعت ۶ صبح فرصت خوابیدن پیدا کردند. تقریبا تمام روز جمعه، بازیکنان به استراحت پرداختند و روز گذشته نیز تمرین سبکی برگزار کردیم. با این حال امروز نمایش فوق العاده ای از بازیکنانم دیدم.

او گفت: "بازیکنانم بی رحمانه بازی کردند و به تیمی چون سیتی با این همه بازیکن بزرگ، فرصت چندانی برای گلزنی ندادند. بازیکنان سیتی فقط یک ضربه درون چهارچوب داشتند. در ابتدای فصل، بسیاری شخصیت تیمی لیورپول را زیر سوال بردند اما حقیقت این بود که برای ساختن دوباره تیمی که بازیکنان جدید زیادی به آن اضافه شده بودند، زمان به اندازه کافی نداشتم. در حال حاضر، تیم به فرم خوب خودش بازگشته و این اتفاق به یکباره رخ نداده است. بازیکنانم در ماه های اخیر به سختی تلاش کردند و به توانایی هایشان باور داشتند."

لیورپول فصل را ضعیف شروع کرده بود و در اواسط ماه دسامبر، رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده بودند اما اکنون پنجم است و در لیگ برتر ۱۱ بازی بدون شکست را سپری کرده است.

راجرز افزود: "اگر آنها و جایگاهی که در آن قرار دارند را حالا می بینید، باید بگویم تفاوت شب و روز است. آنها باید کار می کردند و همینطور اتفاقی نبوده است. آنها به نحوه کار کردن و بازی کردن خود باور داشتند و نتیجه آن را می گیرند. من معتقدم که اگر امسال به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم، با توجه به نحوه شروع فصل و ساختن تیمی دیگر، دستاورد بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد بود."

لالانا که در این دیدار نمایش خوبی داشت به اسکای اسپورت گفت:" پیروزی فوق العاده ای بود. ما به ‏اوج برگشته ایم. آنها مدافع عنوان قهرمانی بودند اما ما شایسته پیروزی بودیم. کوتینیو یک گل فوق العاده ‏زد. با بازیکنانی مانند او، ما می توانیم بیش از این پیشرفت کنیم.‏ سیستم بازی ما برای حریفان مشکل ایجاد می کند. سرمربی از ما خواست صبور باشیم و فضاها را پیدا ‏کنیم. ما فکر می کردیم بدشانس هستیم که نتوانستیم نیمه اول را با برتری به پایان برسانیم. ‏بازیکنان شخصیت فوق العاده ای به نمایش گذاشتند. خیلی از آنها در دیدار مقابل بشیکتاش در وقت های ‏اضافه هم بازی کردند؛ با این وجود در این دیدار خوب جنگیدند."‏‎ ‎

هندرسون هم که در این دیدار گل اول لیورپول را با یک ضربه تماشایی به ثمر رساند، گفت:" ما ‏شخصیت فوق العاده ای نشان دادیم تا در بازی بمانیم و کوتینیو با یک ضربه تماشایی، سه امتیاز را ‏نصیب ما کرد. اکنون باید به همین مسیر ادامه بدهیم؛ هر دیدار مهم است. ‏دیدار مقابل برنلی دشوار خواهد بود اما این نتیجه، اعتماد به نفس زیادی به ما داد."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.