آبی پوشان لندنی با برتری برابر تاتنهام به عنوان قهرمانی جام اتحادیه انگلیس دست یافتند.
به گزارش ایسنا، دو تیم چلسی و تاتنهام عصر امروز یکشنبه در فینال جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن و زیر بارش شدید باران برابر هم به میدان رفتند که این آبی پوشان لندنی بودند که با ۲ گل بر تاتنهام غلبه کردند و فاتح جام اتحادیه شدند.

بازی دو تیم در نیمه نخست بسیار سریع و درگیرانه بود و طبق معمول دیگو کاستا پای ثابت یکی از این درگیریها بود. در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و دقایق پایانی خودش را طی می کرد، جان تری کاپیتان گلزن چلسی موفق شد گلزنی کند و تیمش را پیس بیندازد. پس از این گل، نزدیک بود، گل دوم هم به ثمر برساند!

از روی یک توپ هوایی، پاس ایوانوویچ به کیهیل رسید و ضربه سر او با واکنش فوق العاده لوریس همراه بود. در نهایت نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم چلسی توپ و میدان را در دست گرفت و کاملا تیم برتر میدان بود. ادن هازارد و سسک فابرگاس موقعیتهای تیشمان را از دست دادند تا اینکه دیگو کاستا موفق شد در دقیقه ۵۶ گلزنی کند تا خیال مورینیو راحت شود. حرکت ویلیان در عرض و پاس وی، فابرگاس را راه انداخت. این بازیساز اسپانیایی با پاسی عمقی، دیگو کوستا را صاحب توپ کرد که شوت محکم وی با برخورد به واکر، تغییر جهت داد و وارد دروازه لوریس شد. تاتنهامیها که همه چیز را از دست رفته می دانستند در ادامه سراپا حمله شدند. پس از شوت بی هدف نبیل بن طالب، نفوذ چلسی به داخل محوطه جریمه با حرکت زیبای ادن هازارد همراه بود که شوت کات دار این بازیکن، با فاصله ای بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت.

به این ترتیب چلسی توانست برای پنجمین بار توانست فاتح جام اتحادیه شود. این قهرمانی بیست و دومین قهرمانی دوران مربیگری پوزه مورینیو بود که باعث شد افتخارات این مرد پرتغالی بیش از قبل شود.

چلسی همچنین شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیز هست و با یک بازی کمتر و ۵ امتیاز بیشتر از منچستر سیتی در صدر قرار دارد. آبیهای لندن همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد و تنها تیم بدون شکست انگلیس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.