سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، مهاجم پیشین منچستریونایتد را بازیکن مهمی برای موناکو توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌و‌هفتم لوشامپیونه فرانسه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (یک‌شنبه) تیم فوتبال موناکو، نایب‌قهرمان فصل گذشته در خانه خود پذیرای پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی است. اگر شاگردان لوران بلان موفق به شکست تیم تحت‌هدایت لئوناردو ژاردیم شوند، صدرنشین لیگ یک فرانسه خواهند شد.

لوران بلان در آستانه این دیدار حساس با حضور در کنفرانس خبری  با تمجید از مهاجم بلغارستانی موناکو گفت: برباتوف بازیکن خیلی مهمی برای موناکو و به لحاظ تکنیکی خیلی قدرتمند است. حرکات هوشمندانه او در زمین به پیشروی این تیم در میدان کمک می‌کند. برباتوف بازیکن مهمی است که به تیم آرامش می‌دهد چون  به ندرت توپ را از دست می‌دهد و با تمام وجود بازی می‌کند. او بازیکن مهمی برای موناکو است، درست مثل ابراهیموویچ برای ما.

وی همچنین در خصوص مدافع برزیلی تیمش که مورد توجه منچستر یونایتد است، اظهار داشت: هر کاری که از دست‌مان بر می‌آمد برای حفظ و تمدید قرارداد مارکینیوس انجام دادیم. ما به او نشان دادیم که چه بازیکن مهمی برای پاری‌سن‌ژرمن است و اجازه جدایی او را نمی‌دهیم. مارکینیوس با وجود اینکه تنها ۲۰ سال دارد ولی در هر جای زمین که به بازی گرفته شود، قدرتمند ظاهر می‌شود.

سرمربی میلیونرهای پاریس عنوان کرد: او سومین بازیکن از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن است که بیشترین استفاده از او می‌شود ولی با این حال برخی هواداران بر این باورند که ما به اندازه کافی از وی استفاده نمی‌کنیم. داشتن بازیکنانی همانند مارکینیوس برای یک مربی خیلی اهمیت دارد. او پتانسیل تبدیل شدن به مدافعی بزرگ را دارد ولی هنوز جای پیشرفت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.