مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برتری مقابل لخویا انرژی مثبت به تیم ترزیق کرد.
مهدی طارمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص غیبت‌هایی که اخیراً در تمرینات پرسپولیس داشت،گفت: برای دیدار با خانواده‌ام فردای بازی با لخویا به بوشهر رفتم و چون نمی‌دانستم در بوشهر پرواز‌های پنجشنبه و جمعه به تهران برداشته شده، نتوانستم به موقع به تهران برگردم.

وی با اشاره به عملکرد خوبش در دیدار با لخویا تصریح کرد: دعای مادرم در این بازی پشت سرم بود و خدا را شکر که توانستیم یک نتیجه خوب در این بازی کسب کنیم و در حال حاضر شرایط روحی بچه‌ها عالی است. این برد انرژی مثبتی به تیم ترزیق کرد و همه ما از خوشحالی مردم شاد هستیم.

طارمی در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر بازی خوبش مقابل لخویا مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته است، گفت: در یکی دو ماه اخیر به هر پیشنهادی که به دست مدیربرنامه‌هایم رسیده بی‌توجه بوده‌ام؛ مخصوصا الان که تیم اوج گرفته و هواداران خوشحال هستند. می‌خواهم در این روز‌های خوب در کنار پرسپولیس باشم و روز‌های بهتری را رقم بزنیم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: تمام هدفم این است که با درخشش در پرسپولیس بتوانم به تیم ملی و تیم‌های اروپایی راه پیدا کنم. اگر قرار باشد خارج از ایران به فوتبال خود ادامه دهم باید راهی فوتبال اروپا شوم و امیدوارم تا آن موقع برای پرسپولیس بازیکن مثمر ثمری باشم.

طارمی در مورد پاس گل زیبایش به هادی نوروزی در بازی با لخویا گفت: در دوران نوجوانی و جوانی همیشه علاقمند بودم کارهای عجیب و غریب انجام دهم و در این بازی هم وقتی دیدم نوروزی در جای مناسبی قرار دارد با پشت پا پاس دادم و دعا می‌کردم او متوجه پاسم شود که خوشبختانه خیلی خوب قدر این پاس را دانست. در کل با نوروزی به هماهنگی خیلی خوبی رسیده‌ایم.

مهاجم پرسپولیس در مورد مشکلات مالی که پیرامون باشگاه وجود دارد و ناراحتی بازیکنان این تیم را در پی داشته است، گفت: بعد بازی با لخویا پاداش دادند که جای تشکر دارد. روز شنبه هم مبلغی به حساب بازیکنان واریز شد. فعلا تمرکز ما فقط روی بازی با بنیادکار قرار دارد و به پول فکر نمی‌کنیم.

وی درباره بازی پرسپولیس و بنیادکار خاطرنشان کرد: هدف ما این است که از این بازی امتیاز کسب کنیم. در دبی با بنیادکار بازی دوستانه انجام دادیم و تا حدودی از این تیم شناخت داریم، قطعا بازی سختی در انتظارمان است و نباید در این بازی اشتباه کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )