لوئیس انریکه از پیروزی بارسا برابر گرانادا خوشحال است. او به ستایش از لوئیس سوآرس پرداخت و او را بازیکنی بزرگ برای بارسلونا دانست.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته بیست و پنجم لیگا در خانه گرانادا به میدان رفت و توانست برابر این تیم به پیروزی سه بر یک دست یابد تا موقتا خود را به یک امتیازی رئال مادرید در صدر جدول رده بندی برساند.

لوئیس انریکه از پیروزی تیمش در این دیدار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که از بردی که تیمم در این دیدار به دست آورد، خوشحالم. بازیکنان بارسلونا بعد از بازی سخت برابر منچسترسیتی در انگلیس پای به این دیدار گذاشتند. بازی کردن بعد از لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است اما خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم برابر حریف خود به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: می خواهم به شاگردانم به خاطر این پیروزی که به دست آوردند تبریک بگویم. با توجه به شرایط بدی که زمین داشت بازی کردن سخت بود اما خوشبختانه پیروزی شدیم و این من را بسیار خوشحال کرد. در زمین گرانادا بازی کردن سخت است. در اینجا حتی نمی توان به خاطر کیفیت بد زمین دو، سه پاس داد. باید از این نتیجه و پیروزی راضی باشم.

ستاره بارسلونا در این دیدار لوئیس سوآرس بود که یک گل به ثمر رساند و روی دو گل دیگر آبی-اناری ها هم نقش داشت. لوئیس انریکه به ستایش از این بازیکن اروگوئه ای پرداخت و گفت: الان همه سوآرس را بیشتر می بینند چرا که گلزنی می کند. باید بگویم که او ابتدا هم حتی با وجود عدم گلزنی با کیفیت بازی می کرد. سوآرس بازیکنی تاثیرگذار برای ماست. او بازیکن بزرگی است و به بارسلونا کمک زیادی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.