سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پرسپولیس در صورت حمایت می‌تواند شایسته‌ترین نماینده ایران باشد.
مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی دوستانه اخیر تیمش مقابل ذوب‌آهن که به تساوی یک بر یک انجامید اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد از یحیی گل‌محمدی و مسئولان باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم که مقدمات لازم را برای برگزاری این بازی در اصفهان فراهم و به بهترین شکل از ما میزبانی کردند.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوب و جانداری ارائه دادند و انصافا مسابقه سرعت بالایی هم داشت. نتیجه بدست آمده عادلانه بود و فکر کنم ما مربیان به آنچه از این مسابقه می‌خواستیم، رسیدیم.

سرمربی صبا با تاکید بر اینکه تیمش به شرایط آرمانی رسیده است، یادآور شد: با توجه به تعطیلی لیگ به دنبال این بودیم که تیممان از شرایط مسابقه دور نشود و این بازی هم آن قدر پرفشار بود که به بازیکنان دوتیم فشار بدنی لازم را آورد. از عملکرد شاگردان راضی‌ام و اعتقاد دارم تیم هفته به هفته بهتر می‌شود.

تارتار در ادامه ایم گفت‌وگو ضمن تمجید از بازی خوب پرسپولیس مقابل لخویا گفت: زمانی که ما پرسپولیس را در آزادی متوقف کردیم کمتر کسی گفت گه تیم ما خوب کار کرد بلکه خیلی‌ها از پرسپولیس انتقاد کردند اما بازی خوب پرسپولیس مقابل لخویا جدا از اینکه شایستگی بالای این تیم را نشان داد، ثابت کرد که ما در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم پیروزی پرسپولیس را به هواداران و کادر فنی و مسئولان این باشگاه تبریک بگویم. گفته بودم پرسپولیس تیم یکدست و خوبی است و فقط نیاز به آرامش و حمایت مدیرانش دارد تا نتیجه لازم را بگیرد. الان هم می‌گویم پرسپولیس در صورتی که به آرامش لازم برسد پتانسیل این را دارد که شایسته‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )