شیاطین سرخ در دیداری خانگی از سد میهمان خود، ساندرلند پایین‌جدولی گذشتند و رده سوم را از آرسنال پس گرفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های منچستریونایتد، نیوکاسل، استوک‌سیتی، سوانزی و وست‌برومویچ  مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای ساندرلند بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت. سرخپوشان منچستر در این دیدار توسط وین رونی در دقایق ۶۶ از روی نقطه پنالتی و ۸۵ به گل رسیدند. ساندرلند از دقیقه ۶۴ در پی اخراج وز براون ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌‎داد.

تیم تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال با این پیروزی شمار امتیازات خود را به عدد ۵۰ رساند و با یک پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفت. ساندرلند هم ۲۵ امتیازی باقی ماند و تغییری در رده شانزدهمی‌اش به وجود نیامد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

برنلی صفر - سوانزی یکنیوکاسل یک - استون‌ویلا صفراستوک‌سیتی یک - هال‌سیتی صفروست‌برومویچ یک - ساوتهمپتون صفر

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۵:۳۰ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچسترسیتی است و از ساعت ۱۷:۳۵ هم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن از اورتون میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، چلسی با ۶۰ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، منچسترسیتی ۵۵ امتیازی در مکان دوم ایستاده است و منچستریونایتد با ۵۰ امتیاز در رده سوم جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.