مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت کردن در خصوص مسائل مالی لوث شده است و خواهشا در این مورد از من سؤال نکنید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن بنگر در پایان تمرین عصر امروز پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش قبل  از مصاف با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه پس از بردی که مقابل لخویا کسب کردیم بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خیلی خوبی دارند و امیدوارم بازی خوب‌مان را در ازبکستان تکرار کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس بابت مسائل مالی باشگاه دلخورند، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد مسائل مالی لوث شده است. شما خبرنگاران هر روز مرا می‌بینید و در مورد پول سؤال می‌کنید. فکر کنم زشت است که هر روز بخواهم در این باره حرف بزنم. مسئله مالی چیزی است بین بازیکن و باشگاه و خواهش می‌کنم از این پس در این مورد سوال نکنید. 

مدافع پرسپولیس درباره لباس‌هایی که قرار است به بازیکنان این تیم داده شود گفت: با تلاش نژاد‌فلاح مشکلات در حال حل شدن است و او زحمت کشیده و لباس‌های جدید را قبل از پرواز تیم به ازبکستان در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. 

بنگر در مورد تیم بنیادکار خاطرنشان کرد: تقریبا یک ماه پیش با این تیم بازی کردیم و توانستیم آنها را شکست دهیم. البته آن بازی تدارکاتی بود و حریف ۳،۴ ملی‌پوش خود را در اختیار نداشت. مربیان اخیرا فیلم بازی‌های بنیادکار را برای ما آنالیز کردند و با شناخت خوبی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.