رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هفته آینده به احتمال فراوان جلسه جاسم کرار برگزار خواهد شد و شاید او را مجازات کنیم.
علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت جاسم کرار و صحبت‌هایی که او علیه فوتبال ایران انجام داده است، گفت: بابت صحبت‌هایی که این بازیکن انجام داده او را احضار کرده‌ایم و فکر می‌کنم که هفته آینده نوبت جلسه رسیدگی به تخلف این بازیکن است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد کرار باز هم محروم شود، گفت: کرار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته انضباطی باشگاه مجازات شده است، با این حال شاید ما هم برای او مجازاتی در نظر بگیریم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد مباحث مطرح شده در مورد تبانی در فوتبال گفت: اعضای کمیته اخلاق هروقت بوی تبانی را حس کنند با قدرت عمل خواهند کرد ضمن اینکه از همه اهالی فوتبال درخواست داریم هر اطلاعی در مورد تخلف یا تبانی دارند آن را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کنند حتی بدون آنکه نامشان مطرح باشد می‌توانند به ما اطلاع بدهند و یا اطلاعات خود را به ایمیل شخصی من به آدرس mohammadzadeh۱۵@gmail.com ارسال کنند و مطمئن باشند که ما به این مسائل رسیدگی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.