سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در ازبکستان مثل دیدار با لخویای قطر ظاهر شویم، بنیادکار را ۲ بر صفر شکست می‌دهیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین در پایان تمرین عصر امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شرایط تیم از هر نظر خوب است و بازیکنان از روحیه و انگیزه بالای برای دیدار با بنیادکار برخوردار هستند. 

وی افزود: به پیروزی تیم در ازبکستان امیدوارم و اعتقاد دارم اگر مثل دیدار با لخویای قطر در این مسابقه ظاهر شویم نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خواهد بود. 

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم از دریافتی‌های مالی خود به شدت دلخورند گفت: دریافتی‌های بازیکنان به گفته مسئولان باشگاه طبق روال قبل بوده که این روال به دوران مدیریت طاهری برمی‌گردد. به هر حال باشگاه اعلام کرده هر زمان که پول برسد به بازیکنان پرداختی خواهد داشت. 

خوردبین درباره مشکل پیراهن بازیکنان پرسپولیس و لباس‌های گرم این تیم یادآور شد: مشکل پیراهن حل شدنی است و قرار است تا امشب پیراهن‌های جدید و گرم برسد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس امروز قصد تمرین نداشتند و بعد از جلسه با درخشان نظرشان تغییر کرده است، تاکید کرد: چنین چیزی واقعیت ندارد و بازیکنان جلسه‌ای با درخشان نداشتند. 

خوردبین در پایان گفت: کاروان این تیم ۲۲ فردا شب عازم ازبکستان خواهد شد و ساعت ۲۴ به تاشکند خواهد رسید تا روز سه شنبه به مصاف بنیادکار برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )