هواداران حاضر در تمرین استقلال از بازیکن پیشین پرسپولیس انتقاد کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلی یک روزه ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. 

* هاشم بیک‌زاده که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرینات روزهای گذشته شرکت نمی‌کرد امروز در تمرین حاضر شد.

* یعقوب کریمی که مدتی به دلیل مصدومیت قادر به تمرین کردن نبود در تمرین امروز حضور یافت و به تمرین اختصاصی پرداخت.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود محمود فکری مربی استقلال در مورد بازی‌های قدیمی این تیم در آسیا صحبت کرد و اعتقاد داشت در آن سال‌ها تماشاگران زیادی برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه می‌رفتند. او همچنین به مرور خاطرات گذشته‌‌اش و زدن گل‌ به پرسپولیس پرداخت.

*یک دوربین تلویزیونی از  سوی سازمان بهزیستی در تمرین استقلال حاضر شده بود تا به تهیه مستندی درباره شرکت مردم در روز نیکوکاری و کمک آنها به افراد بی‌سرپرست در آستانه نوروز بپردازد. آنها با امیر قلعه‌نویی و برخی از بازیکنان استقلال گفت وگو کردند. قلعه‌نویی که سفیر بهزیستی است از مردم خواست خودشان را جای افراد نیازمند بگذارند و از کمک به آنها غافل نشوند. 

* یکی از طرفداران بانوان استقلال که سن زیادی دارد و بارها علاقه خود را به استقلال نشان داده است امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور داشت و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. بازیکنان از جمله آرش‌ برهانی، خسرو حیدری و حنیف عمران زاده با او عکس یادگاری گرفتند. 

* تمرین بدون صحبت‌های قلعه‌نویی آغاز شد و بازیکنان تحت نظر مربی بدنساز خودشان را گرم کردند و سپس به بازی آقاوسط و پس از آن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. 

* حدود ۳۰ نفر از هواداران در کمپ حضور داشنتد که به انتقاد از اظهارات مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس پرداختند. آنها اعتقاد داشتند او که پرسپولیسی است نباید در مورد استقلال و قلعه‌نویی صحبت کند. محرمی از قلعه‌نویی به دلیل عدم برخورد با کرار انتقاد کرده بود.

* در جریان تمرین برای لحظه‌ای محسن فروزان مصدوم شد که البته مصدومیت او جدی نبود و به تمرین ادامه داد. 

به گزارش تسنیم، استقلال جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.