رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان می‌گوید که از سوی آنها هیچ پیشنهادی به پاتریک کلایورت داده نشده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در خصوص مذاکره فدراسیون فوتبال با پاتریک کلایورت برای سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: برای اولین بار است که اسم او را می‌شنوم و تا به حال نام این مربی را هم نشنیده‌ام. فدراسیون فوتبال ایران به او پیشنهادی نداده و شاید فدراسیون دیگری به او پیشنهاد داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کارلوس کی‌روش چه زمانی به ایران بازمی‌گردد، گفت: قرار است اواخر هفته کی‌روش به تهران بیاید و درباره مسائل مختلفی که وجود دارد با یکدیگر بحث کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان حضور کی‌روش در تیم کوئیزپارک رنجرز وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: ابتدا اجازه بدهید که کی‌روش بیاید، با او صحبت کنیم و بعد در این خصوص صحبت خواهیم کرد. البته بعید می‌دانم که چنین پیشنهادی باشد و کی‌روش به انگلیس برود و ما امیدواریم او همچنان در تیم ملی بماند.

وی در خصوص صحبت محمود گودرزی که گفته حق پخش تلویزیونی غیرقانونی است، اظهار داشت: چطور در این ۶ سال که حق پخش پرداخت می‌شد، غیرقانونی نبود و حالا این پول غیرقانونی شده است؟! اگر پرداخت حق پخش غیرقانونی است پس اینگونه پخش بازی‌های لیگ از تلویزیون هم غیرقانونی بوده و اگر صحبت این باشد ما هم از این به بعد اجازه پخش بازی‌ها را نخواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره مشکل تیم فوتبال امید و پادرمیانی کیومرث هاشمی برای حل این مشکل از جمله تعویق هفته بیست‌وسوم لیگ و حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در دیدارهای مقدماتی المپیک، گفت: اجازه بدهید ابتدا کی‌روش به ایران بیاید، توافقات صورت بگیرد و سپس در این خصوص تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.