سرمربی پرتغالی چلسی می‌گوید اگر شرایطی پیش بیاید که او بخواهد به کالچو برگردد، ممکن است پیشنهاد تیم‌های دیگری غیر از آن تیمی را که با آن سه گانه قهرمانی برد، قبول کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو اعتراف کرد خودش را ملزم نکرده است که در فوتبال ایتالیا تنها هدایت اینتر را برعهده داشته باشد و اگر تیم دیگری به او پیشنهاد دهد، ممکن است آن را قبول کند. مورینیو سال ۲۰۱۰ به همراه اینتر علاوه بر فتح سری A و جام حذفی ایتالیا، فاتح لیگ قهرمانان اروپا هم شد تا موفق‌ترین فصل دوران مربیگری‌اش را رقم بزند. با این حال آقای خاص می‌‌گوید اگر اینتر او را نخواهد، به پیشنهاد دیگر تیم‌های ایتالیایی نه نمی‌گوید.

مورینیو در گفت‌وگو با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، در پاسخ به این سؤال که آیا روزی به کالچو بازخواهد گشت، گفت: من یک مربی حرفه‌ای هستم. اگر روزی هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته باشم، اینتر مرا نخواهد یا سرمربی داشته باشد، آن وقت ممکن است هدایت یک تیم ایتالیایی دیگر را هم قبول کنم. با این حال اینتر همیشه تیم اول من در ایتالیاست.

مورینیو ادامه داد: در یک تیم ایتالیایی دیگر من فقط رفتار حرفه‌ای خواهم داشت اما با اینتر علاوه بر این، من با شور و رابطه‌ای عمیق‌تر با تاریخچه این باشگاه فعالیت خواهم کرد. من دوست دارم سطح آمادگی جسمانی بازیکنانم را بالا ببرم و آنها را به شخصیت‌هایی قدرتمند تبدیل کنم. اینتر در زمان حضور من در این تیم، بازیکنانی داشت که در یک سطح معین بازی می‌کردند و به همین دلیل کار من آسان‌تر شده بود.

آقای خاص درباره دوران مربیگری‌اش در اینتر تصریح کرد: زمانی که من سرمربی اینتر شدم، تیم برای خودش اهداف مشخصی داشت که اصلی‌ترین آن سلطه بر فوتبال ایتالیا بود اما می‌دانستم که این تنها چیزی نیست که من به خاطر آن به اینتر آمدم. در سال اول می‌دانستم که تیم آماده قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست، نه از نظر روانی و نه از نظر تاکتیکی. با این وجود کار من به لطف حضور گروهی از بازیکنان فوق‌العاده، آسان‌تر شد. من اینتر را با چشم‌هایی گریان ترک کردم، چون می‌دانستم که با این تیم به اوج رسیدم. در کنار ماسیمو موراتی و اعضای کادر فنی، ما کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.