سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با دفاع از مهاجم از اروگوئه‌ای تیمش، جنجال اخیری که علیه او به راه افتاده است را یک هجمه‌ رسانه‌ای متداول دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً گروهی از نشریات و سایت‌های انگلیسی ادعا کرده‌اند که لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا در جریان دیدار اخیر این تیم و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قصد داشته دست مارتین دمیچلیس، مدافع آرژانتینی حریف را گاز بگیرد.

آنها تصاویری از لحظه برخورد دست دمیچلیس با سینه سوارز منتشر کرده‌اند و با استناد به آن مدعی شده‌اند که مهاجم بارسا قصد داشته دمیچلیس را گاز بگیرد. در واقع رسانه‌‌های انگلیسی به جای تمرکز روی درخشش سوارز و دو گلی که او به نماینده کشورشان زد، اقدام به جوسازی علیه این بازیکن کردند و این همان موضوعی بود که لوئیس انریکه به آن اشاره داشت.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در این خصوص اظهار داشت: متأسفانه این یک اتفاق عادی است که در بخش‌هایی از دنیا رخ می‌دهد و همواره چنین جریان‌هایی علیه یکسری افراد به راه می‌افتد. سوارز فهمیده است که بعد از این همیشه زیر ذره‌بین خواهد بود و این در حالی است که او حتی چندین بار اعتراف کرده که مرتکب اشتباه شده است. ما پیش از این شاهد به راه افتادن چنین جریان‌هایی علیه یکسری بازیکنان، رؤسا و هواداران بوده‌ایم.

انریکه در ادامه درباره موضوع تمدید قرارداد سرخیو بوسکتس (اتفاقی که روز گذشته رخ داد) و همچنین وضعیت قرارداد دنی‌ آلوز که در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، عنوان کرد: به نظر من تمدید قرارداد بوسکتس، اتفاق فوق‌العاده‌ای است. بوسکتس یک بازیکن حرفه‌ای بی‌نظیر است و عملکردش را نمی‌توان زیر سؤال برد. در مورد آلوز هم می‌توانید موضع مرا با ترکیبی که برای بازی‌های تیمم انتخاب می‌کنم، تشخیص دهید. اینها تصمیماتی هستند که باید در پایان فصل اتخاذ شوند و مسئولیت آن با باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.