سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با تمجید از عملکرد سنگربان خود در بازی برابر کلن، نقش او را در کسب این پیروزی خانگی پررنگ توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ جمعه شب با تحمیل شکست ۴ بر یک به کلن در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، ضمن کسب هجدهمین برد خود در فصل جاری بوندس‌لیگا، حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده‌بندی، در فاصله ۱۱ هفته به پایان این رقابت‌ها به ۱۱ امتیاز افزایش داد.

بایرن مونیخ در شرایطی موفق به کسب این پیروزی خانگی قاطع شد که در همان ۱۰ دقیقه اول بازی با گلزنی ریبری و شواین‌اشتایگر ۲ بر صفر پیش افتاده بود اما میهمان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

با وجود این پیروزی قاطع، پپ گواردیولا سرمربی باواریایی‌ها کاملاً از عملکرد تیمش راضی نبود و دلیل آن را هم خارج شدن کنترل بازی از دست شاگردانش دانست و گفت باواریایی‌ها باید در تمام طول بازی حریف را تحت سلطه خود می‌داشتند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: خوشحالم. ما تیمی را شکست دادیم که در کسب نتیجه در بازی‌های خارج از خانه‌ در این فصل، دومین تیم برتر بوده است و به این تیم چهار گل زدیم که کار بسیار، ‌بسیار مشکلی است. بازی را خوب شروع کرده بودیم اما پس از گذشت مدتی کنترل آن را از دست دادیم. زمانی که آرین بازی را ۳ بر یک کرد، بازی دوباره جریانی کاملاً‌ متفاوت پیدا کرد و ما دوباره بر بازی مسلط شدیم.

گواردیولا افزود: اگر ما این بازی را بردیم به خاطر آن است که مانوئل نویر درون دروازه دو واکنش استثنایی انجام داد.

آرین روبن، زننده گل سوم بایرن مونیخ هم بازی تیمش برابر کلن را اینگونه توصیف کرد: بازی عجیبی بود. شروع خوبی داشتیم و ۲ بر صفر هم پیش افتادیم. طوری شد که همه فکر می‌کردند ممکن است یک جشنواره گل دیگر به راه بیفتد. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و هجومی نشان دادیم اما در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول از سرعت بازی‌مان کاسته شد و در بدترین زمان ممکن یک گل خوردیم، چون سبب شد با حسی نه چندان خوب به رختکن برویم.

روبن افزود: در آغاز نیمه دوم بازی جالبی ارائه نکردیم و باید بگویم که مانوئل نویر با واکنش‌هایش برای ما یک پیروزی را به ارمغان آورد. واکنش‌‌هایی که او انجام داد باورنکردنی بودند.

بایرن مونیخ با پیروزی خانگی‌اش برابر کلن اکنون با ۵۸ امتیاز در حالی صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست که نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، ولفسبورگ ۴۷ امتیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.