شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی برابر اف‌سی کلن صدرنشینی خود را در بوندس‌لیگا استحکام بخشیدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ جمعه شب محل برگزاری نخستین دیدار از هفته بیست‌و‌سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا بین دو تیم بایرن مونیخ و اف‌سی کلن بود. این بازی که در حضور ۷۵ هزار تماشاگر برگزار می‌شد به برتری ۴ بر یک باواریایی‌ها انجامید تا شاگردان پپ گواردیولا همچنان پیشتاز بلامنازع لیگ آلمان باشند.

بایرن با گل‌های دقیقه ۳ باستین شواین اشتایگر و دقیقه ۱۰ فرانک ریبری خیلی زود از حریف خود پیش افتاد ولی پیش از اینکه دو تیم راهی رختکن شوند آنتونی اوجا در دقیقه ۴۵ اختلاف را به حداقل رساند. نیمه دوم این بازی هم دو گل داشت که ابتدا آرین روبن، مهاجم هلندی باواریایی‌ها در دقیقه ۶۷ دروازه کلن را گشود و روبرت لواندوفسکی لهستانی هم در دقیقه ۷۵ چهارمین گل سرخپوشان مونیخی را به تور دروازه تیم میهمان دوخت.

بایرن مونیخ با این برد ۵۸ امتیازی شد و با تثبت صدرنشینی‌اش حاشیه امنیت خود با ولفسبورگ دوم جدولی را به عدد ۱۱ افزایش داد. شاگردان پپ گواردیولا تا کنون ۱۸ پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست را در فصل جاری بوندس‌لیگا کسب کرده‌اند.

هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:

بایرلورکوزن - فرایبورگبورسیا دورتموند - شالکههانوفر- اشتوتگارتهرتابرلین - آگزبورگهوفنهایم - ماینتساینتراخت فرانکفورت - هامبورگ

پرونده این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که در بازی اول بورسیا مونشن‌گلادباخ پذیرای پادربورن است و در جدال پایانی هفته وردربرمن از ولفسبورگ میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با ۵۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ هم به ترتیب با ۴۷ و ۳۷ امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.