هافبک آبی-اناری ها از این که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده، بسیار خوشحال است و تاکید کرد که می خواهد با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند؛ چرا که بارسلونا زندگی اوست.
به گزارش ایسنا، سرخیو بوسکتس قرارداد خود را با بارسا تا ژوئن ۲۰۱۹ تمدید کرد تا به شایعه های جدایی خود از آبی-اناری ها پایان دهد.

منچسترسیتی و پاری سن ژرمن دو مشتری جدی بوسکتس بودند و قصد داشتند تا این هافبک را با رقم بالایی جذب کنند اما بارسلونا خیلی سریع دست به کار شد و قرارداد بوسکتس را تمدید کرد؛ چرا که خطر را به شدت احساس می کرد.

بوسکتس محصول آکادمی لاماسیا است و ترجیح داد تا در بارسلونا هم به فوتبال خود ادامه دهد. این هافبک ۲۶ ساله درباره این سوال که چرا قرارداد خود را با آبی-اناری ها تمدید کرد این گونه پاسخ داد: من الان تنها ۲۶ سال سن دارم و این نشان می دهد که کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. می توانم سال های سال برای بارسلونا بازی کنم. امیدوارم که آسیب دیدگی به من اجازه دهد تا برای بارسلونا پیوسته به میدان بروم و هر آن چه را در توان دارم رو کنم.

او ادامه داد: می خواهم بازیکنی مانند کارلس پویول، ژاوی هرناندس و آندرس اینسیتا شوم. تنها چیز مهم برای من این است که روز به روز بهتر شوم و بهترین بازی ها را برای بارسلونا به نمایش بگذارم. بارسلونا باشگاه زندگی من است و اصلا دوست ندارم این تیم را ترک کنم. نهایت تلاش خود را برای موفقیت بارسلونا به کار می گیرم.

بوسکتس در پایان سخنان خود گفت: می خواهم با بارسلونا از فوتبال خداحافظی کنم. از این که بارسلونا به من اعتماد و قراردادم را تمدید کرد بسیار خوشحالم. من در مکان مناسبی هستم و دلیلی نداشت تا بارسلونا را ترک کنم. در باشگاهی بازی می کنم که بازیکنان آن برای قهرمانی در هر جامی می جنگند و این بهترین چیز برای من است. بسیار خوشحالم که قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.