مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد که شانس شاگردان شمسایی برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از نماینده اصفهان است.
حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی یک بر صفر مس سونگون مقابل میثاق تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سنگینی بود. میثاق تیم خوب و قدرتمندی است که بازی مقابل آنها دشواری‌های خاص خودش را داشت. ما توانستیم در این بازی برابر از فرصت‌های خود استفاده کنیم و به برتری برسیم.

وی در خصوص درگیری‌هایی که در پایان این بازی رخ داد، اظهار داشت: مسئله خاصی نبود و جر و بحث کوچکی بین دروازه‌بان میثاق و یکی از بازیکنان ما به وجود آمد که اصلا مسئله خاصی نبود که بخواهیم به آن بپردازیم.

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص اینکه تیمش در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر می‌تواند چه جایگاهی را در پایان فصل به دست آورد خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی ما ۱۰ درصد است چون تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند بالای سر ما هستند. اگر بتوانیم در پایان لیگ سوم شویم برای تیمی که فصل اول حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند بسیار خوب است.

شمس در پاسخ به این سوال که بین تیم‌های تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد گفت: با توجه به اینکه تاسیسات دریایی یک امتیاز بیشتر از گیتی‌پسند دارد فکر می‌کنم شانس شاگردان شمسایی بیشتر از گیتی‌پسند باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.