ام صلال در شبی که منتظری گلزنی کرد پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با نتیجه دو بر یک برابر الوکره به پیروزی رسید.تک گل الوکره را در این دیدار قوچان نژاد به ثمر رساند. الشحانیه هم با حضور دو بازیکن ایرانی خود برابر الخور به پیروزی رسید.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. ام صلال که در خانه الوکره به میدان رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا بحران در الوکره ادامه یابد و گوران سرمربی جدید این تیم هم نتواند شروع خوبی داشته باشد.

پژمان منتظری مدافع ایرانی ام صلال در این دیدار هم مثل همیشه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و توانست گل دوم را در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی الوکره که تازه به این تیم پیوسته است در ترکیب اصلی به میدان رفت و تک گل تیمش را در دقایق پایانی به ثمر رساند اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

ام صلال با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در همان رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده الشحانیه که در ورزشگاه خانگی خود از الخور پذیرایی کرد پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسد تا سه امتیاز حساس را به دست آورد.

در این دیدار مسعود شجاعی و مهرداد پولادی دو بازیکن ایرانی الشحانیه در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند اما نتوانستند گلزنی کنند.

الشحانیه با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی سقوط کرد تا این شانس را داشته باشد که در لیگ ستارگان قطر بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.