کرار جاسم و باشگاه استقلال بعد از هجمه به این بازیکن برای حرف های تندش علیه فوتبال ایران چاره ای غیر از عذرخواهی رسمی پیدا نکردند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سایت باشگاه استقلال در پی انتقادات صریح بازیکن عراقی از فوتبال ایران با او گفت و گو کرد. گفت و گویی که همراه با عذرخواهی بازیکن عراقی از جامعه فوتبال ایران است. عذرخواهی برای حرف هایی که تقریبا فوتبال یران را علیه این بازیکن متحد کرده است.

او با پوزش از رفتارش در بازی با سایپا گفت:«من در آن لحظه احساسی شدم و نسبت به داور بازی عکس‌العمل نشان دادم که یک واکنش احساسی بود. باز هم از داوران ایرانی عذرخواهی می‌کنم و خواهش می‌کنم که به خاطر یک اشتباه من در زمان حضورم در تراکتورسازی با ذهنیت منفی نسبت به من قضاوت نکنند.»

هافبک عراقی استقلال در ادامه گفت:« از باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که پیگیر مشکلات من است ولی هواداران بدانند که من آنها و باشگاه استقلال را قلبا دوست دارم و به خاطر این تیم حاضرم از جانم نیز بگذرم. استقلال تیم محبوب من و ایران کشور دوم من است و دارای لیگ بسیارقوی و منظمی است.»

کرار جاسم که با حضور وکیل خود صحبت می‌کرد اضافه کرد:« می‌بینید که من به زبان فارسی کامل مسلط نیستم و بدون کمک همراهانم نمی‌توانم فارسی را راحت صحبت کنم. در مورد اظهارنظرهای من راجع به فدراسیون هم سوءتفاهم شده است و مطمئن باشید منظور من چیزی نبود که به زبان آورده‌ام. من در فوتبال ایران حضور دارم و مطمئنا درباره فوتبال ایران این حرفها را مطرح نکرده‌ام. از شما می‌پرسم من اگر فوتبال ایران و فدراسیون را قبول نداشتم به اینجا می‌آمدم؟ همه در آسیا می‌دانند فوتبال ایران از پیشرفته‌ترین کشورها است و من صحبت دیگری مطرح کردم که اینگونه برداشت شد. قصد دارم تا پایان فصل بدون حضور وکیل خود با رسانه‌ای صحبت نکنم و تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال صحبت‌هایم منعکس خواهد شد و اگر مکالمه‌ای با دوستان رسانه‌ای داشته باشم هم این مکالمات خصوصی است و به شکل مصاحبه نباید منتشر شود تا این سوءتفاهم‌ها ایجاد نشود.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )