مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: بازیکنان خوبی در تیم امید داریم اما باید تلاش‌مان را دو‌چندان کنیم تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی طباطبایی درباره وضعیت تیم امید در اردوی کیش گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام داده بودیم، توانستیم در این اردو تا حدودی به اهدافی که مدنظرمان بود، برسیم. البته زمان برای آماده کردن بازیکنان واقعاً کم بود اما چیزی که در این میان مهم به نظر می‌رسد این است که تیم امید سال‌ها نتیجه نگرفته است و باید یک وفاق ملی تشکیل شود و این تیم مورد حمایت قرار گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا «تیم فوتبال امید ایران می‌تواند پس از ۴۰ سال راهی المپیک شود؟»، اظهار داشت: واقعاً کار دشواری پیش رو داریم. تمام حریفانی که در گروه ما قرار دارند بیشتر از یکسال است که در کنار هم بوده و مانند ما دچار مشکلات کوچک و بزرگ نبوده‌اند اما باور کنید ما نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا این مهم (راهیابی به المپیک) اتفاق بیفتد.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان افزود: تیم‌هایی که در مرحله اول در گروه ما قرار دارند شاید اسم‌های بزرگی نداشته باشند اما مطمئن باشید مقابل تیم ایران که میزبان این مسابقات است با برنامه‌ریزی مناسبی وارد میدان می‌شوند. تمامی تیم‌ها به تهران می‌آیند تا مقابل تیم امید ایران نتیجه بگیرند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

طباطبایی با اشاره به نقش هواداران در حمایت از تیم امید تصریح کرد: تیم امید به کسی تعلق ندارد و صاحبان اصلی آن مردم هستند. تنها توقعی که کادر فنی تیم امید از مردم دارد این است که این تیم را تنها نگذارند و به کمک جوان‌های این مرز و بوم بیایند تا آنها بتوانند باعث افتخار ایران شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.