در تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس باز هم مهدی طارمی غیبت داشت و تادو همچنان چهره ویژه تمرین بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پرسپولیس پس از یک روز استراحت از بعدازظهر امروز (جمعه) تمرینات خود را برای دیدار با بنیادکار ازبکستان آغاز کردند. این تمرین از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد و تا ساعت ۱۷ به طول انجامید.

* محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس قبل از آغاز تمرین در رختکن سرخپوشان حاضر شد و پس از دقایقی درفشی‌فر را ترک کرد.

* محمد عباس‌زاده به علت مشکل جسمانی نتوانست تمرین کند و پس از کسب اجازه از کادر فنی راهی کلینیک شد. این بازیکن به گفته پزشکان متخصص باید مدت زیادی را استراحت کند.

* تمرین با ۳۰ دقیقه تأخیر آغاز شد و بازیکنان در این مدت در رختکن با کادر فنی جلسه توجیحی داشتند.

* امروز تولد پیام صادقیان بود به همین خاطر بازیکنان به او تبریک گفتند. در پایان تمرین امروز برای این بازیکن جشن تولد گرفته شد. 

* اطرافیان تیم به دستور مدیر رسانه‌ای باشگاه قبل از آغاز تمرین بین خبرنگاران و هواداران شیرینی پخش کردند.

* حمید درخشان بعد از جمع کردن بازیکنان برای آنها تمرین حفظ توپ و در ادامه فوتبال دستگرمی در نظر گرفت.

*بازی درون تیمی سرخپوشان تقریباً بین نفرات اصلی و ذخیره بود که با کری فراوان از سوی بازیکنان دنبال شد. درخشان در این تمرین بارها با تذکرات خود نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

*در بازی تمرینی نفرات ذخیره به مراتب آماده تر و سرحال‌تر از بازیکنان اصلی بودند و دلیلش این بود که بازیکنان اصلی سه روز پیش بازی سنگین پشت سرگذاشته بودند.

* آمادگی سوشا مکانی در تمرین باعث شد بارها از سوی حمید درخشان مورد تشویق قرار بگیرد.

* مهدی طارمی تنها غایب تمرین امروز بود. این بازیکن به بوشهر سفر کرده و به دلیل عدم تهیه بلیت در زادگاه خود ماندنی شده است. او قرار است فردا و در اولین فرصت به تهران بازگردد.

* حدود ۸۰ تماشاگر برای تماشای تمرین پرسپولیس به مجموعه ورزشی درفشی‌فر آمده بودند این درحالی بود که بعد از مدت‌ها هواداران به تشویق بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداختند.

* تادو در جریان تمرین زمانی که مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت جوگیر شد و شوت محکمی را روانه دروازه کرد که ضربه‌اش بیش از ۲۰ متر با دروازه فاصله داشت و از این رو با خنده تماشاگران مواجه شد. تادو در یک صحنه دیگر با ضربه محکم توپ را به خانزاده کوبید و این بازیکن دقایقی روی زمین افتاده بود. 

* در پایان تمرین پیام صادقیان، مهدی دغاغله، مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، مبین میردروغی، تادو در زمین مانده و زیرنظر عبدی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.